skorupki i wapn

1. Data: 2004-06-29 09:54:41

Temat: skorupki i wapn
Od: "Fiora" <t...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytalam ostatnio w Wyborczej, ze zmielone skorupki jajek
sa doskonalym zrodlem wapnia - szczegolnie na osteoporoze.
Zmielilam w mlynku do kawy i rzeczywiscie zrobil sie
idealny proszek - bez smaku zupelnie.
czy ktos moze cos wie na ten temat - czy one sa
rzeczywiscie takie skuteczne??
Pozdrawiam
Fiora

2. Data: 2004-06-29 14:09:00

Temat: Re: skorupki i wapn
Od: Jacenty <frania@usun_to.polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Fiora napisał:

> [...]
> Zmielilam w mlynku do kawy i rzeczywiscie zrobil sie
> idealny proszek - bez smaku zupelnie.
> czy ktos moze cos wie na ten temat - czy one sa

Mi np. pomagaja znosic objawy pylkowicy, czyli alergii na pylki traw,
ktorych w tej chwili jest od groma,
Rano poza Virlixem (najtansza wersja Zyrteku) zjadam polowe skorupki z
jajka, a wieczorem drugie pol, ale nie miele ich tylko po wymyciu i
wyparzeniu wrzatkiem chrupie sobie dzielnie i popijam herbatka :)
Pozdrawiam,
Jacek

3. Data: 2004-06-29 16:02:02

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Jacenty <frania@usun_to.polbox.com> napisał(a)
wnews:cbrtb8$s1n$1@nemesis.news.tpi.pl:

> [...]
> jajka, a wieczorem drugie pol, ale nie miele ich tylko po wymyciu i
> wyparzeniu wrzatkiem chrupie sobie dzielnie i popijam herbatka :)

Powaznie?
To nie oplaca sie wapnia kupowac. Ja mam pokrzywke, czasami i mi wtedy
pomaga wapno. A tu lepiej zjesc sobie skorupke...

--
Pozdr. Hektor

4. Data: 2004-06-30 12:10:31

Od: Jacenty <frania@usun_to.polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hektor napisał:
> [...]

> To nie oplaca sie wapnia kupowac. Ja mam pokrzywke, czasami i mi wtedy
> pomaga wapno. A tu lepiej zjesc sobie skorupke...

w 100% powaznie, tez mi wyszlo ze skoda pieniedzy na Calcium ktore w
skorupkach wyrzucam na smietnik :)
Jacek

5. Data: 2004-06-30 16:00:29

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Jacenty <frania@usun_to.polbox.com> napisał(a)
wnews:cbuakg$3g1$1@atlantis.news.tpi.pl:

> w 100% powaznie, tez mi wyszlo ze skoda pieniedzy na Calcium ktore w
> skorupkach wyrzucam na smietnik :)

Ale jajko wypadaloby ugotowac (zjesc na "twardo")i potem zchrupac skorupki?

--
Pozdr. Hektor

6. Data: 2004-06-30 16:39:02

Od: "A." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hektor wrote:

> Ale jajko wypadaloby ugotowac (zjesc na "twardo")i potem zchrupac
> skorupki?

...oskubane wczesniej z blonki?

Czy jakis lekarz moglby sie wypowiedziec na ten temat - mi wyglada
to dosc abstrakcyjnie mimo wszystko...
--
A.
Arguing with people on the Usenet is like competing in the Special

7. Data: 2004-07-02 20:45:41

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dla leniwych: sa tableki z wapnem ze skorupek- Osteovis sie nazywaja i sa w
róznych wariantach,np. z wit.D3

8. Data: 2004-07-03 10:38:52

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"justy" <m...@o...pl> napisał(a) wnews:cc4hi1$p5r$1@news.onet.pl:

> dla leniwych: sa tableki z wapnem ze skorupek- Osteovis sie nazywaja i
> sa w róznych wariantach,np. z wit.D3

Ale lepiej "wcinac" te skorupki?

--
Pozdr. Hektor

cukrzyca - jak rozpoznać.
Antykoncepcja - Publikacje - prośba o namiary
syfilis
rybia łuska
co z tym zrobić??