skrzynka na listy

1. Data: 2008-09-09 08:56:12

Temat: skrzynka na listy
Od: yorgus <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest jakos okreslone w prawie czy np regulaminie poczty
czy skrzynka na listy ma wisiec na furtce
czy na drzwiach domu jednorodzinnego ?

--
pozdrawia
yorgus

2. Data: 2008-09-09 09:51:52

Temat: Re: skrzynka na listy
Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest jakos okreslone w prawie czy np regulaminie poczty
> czy skrzynka na listy ma wisiec na furtce
> czy na drzwiach domu jednorodzinnego ?

Nie wiem czy są na to przepisy, ale zdroworozsądkowo podejść do tego to tam
powinna wisieć, gdzie listonosz będzie miał nieutrudniony dostęp. Ja mam na
domu przy drzwiach wejściowych.

--=olo=--

3. Data: 2008-09-09 14:09:38

Od: BbT <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be> szukaj wiadomości tego autora

yorgus pisze:
> Jest jakos okreslone w prawie czy np regulaminie poczty
> czy skrzynka na listy ma wisiec na furtce
> czy na drzwiach domu jednorodzinnego ?

Skoro spoldzielnie mieszkaniowe montuja wewnatrz klatek, to chyba ty
mozesz przy drzwiach. Ja bym zamontowal na plocie, zeby listonosz mi sie
po podworku nie krecil. No chyba, ze w twojej okolicy jakies lobuzy
kradna korespondencje.

BbT

4. Data: 2008-09-09 15:26:06

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"yorgus" <y...@t...pl> wrote in message
..

> Jest jakos okreslone w prawie czy np regulaminie poczty
> czy skrzynka na listy ma wisiec na furtce
> czy na drzwiach domu jednorodzinnego ?

Ni.

5. Data: 2008-09-09 22:26:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9 Sep 2008 08:56:12 GMT, yorgus napisał(a):

> Jest jakos okreslone w prawie czy np regulaminie poczty
> czy skrzynka na listy ma wisiec na furtce
> czy na drzwiach domu jednorodzinnego ?

Jeśli dasz klucz od furtki listonoszowi, to i na drzwiach może być, ale u
mnie to odpada - psy na podwórku by go zeżarły razem z samochodem, więc
skrzynka wisi na bramie :-)
--

"Ludzki mózg jest zbyt skomplikowany, aby dał się poznać
samemu sobie... A gdyby taki nie był, byłby po prostu zbyt głupi, aby

6. Data: 2008-09-10 07:47:46

Od: yorgus <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 09 Sep 2008 16:09:38 +0200, BbT <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be>
napisał:

> [...]
> mozesz przy drzwiach. Ja bym zamontowal na plocie, zeby listonosz mi sie
> po podworku nie krecil. No chyba, ze w twojej okolicy jakies lobuzy

bardziej chodzi o to ze te reklamowe smieci wrzucaja w zastraszajacych ilosciach,
teraz zostawiaja je kolo furtki, skrzynka jest na drzwiach.
Znalazl sie jednak nowy listonosz ktory twierdzi ze ma byc na furtce, furtka
nie jest zamykana.

--
pozdrawia
yorgus

7. Data: 2008-09-10 10:34:54

Od: BbT <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be> szukaj wiadomości tego autora

yorgus pisze:

> [...]
> teraz zostawiaja je kolo furtki, skrzynka jest na drzwiach.
> Znalazl sie jednak nowy listonosz ktory twierdzi ze ma byc na furtce, furtka

Z dwojga zlego wolalbym, by reklamowki ladowaly w skrzynce, a nie gdzie
popadnie np. na ogrodku lub na chodniku kolo posesji. U moich rodzicow
idac od skrzynki do domu mija sie smietnik. Idealne rozwiazanie dla
tych, ktorzy nie czytaja reklamowek ;)

BbT

SCHLAFBANK
Skladany stol - jak, gdzie, ktory ?