skrzynka przednich win z Bodegas Chivite (od 1996!) na nowy rok - wyjatkowo!

1. Data: 2006-01-23 18:04:56

Temat: skrzynka przednich win z Bodegas Chivite (od 1996!) na nowy rok - wyjatkowo!
Od: "bj" <S...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

6 butelek w pachnacej eleganckiej drewnianej skrzynce - jedyna taka okazja:

Gran Feudo
Vi?as Viejas Reserva 2001

Gran Feudo Blanco
dulce de moscatel 2004

Vina Salceda
Reserva 2000

Conde de la Salceda
Reserva 2000

Coleccion 125
Reserva 2000

Coleccion 125
Gran Reserva 1996

http://www.anglisci.uw.edu.pl/chivite/

2. Data: 2006-01-24 06:12:37

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bj" <S...@y...com> napisał w wiadomości
> 6 butelek w pachnacej eleganckiej drewnianej skrzynce - jedyna taka
okazja:

> http://www.anglisci.uw.edu.pl/chivite/

fiu fiu ...meta na boku...a juz myślałem ze te czasy daaawno mineły...

M.

3. Data: 2006-01-24 07:12:55

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek W. napisał(a):
> Użytkownik "bj" <S...@y...com> napisał w wiadomości

> okazja:

> fiu fiu ...meta na boku...a juz myślałem ze te czasy daaawno mineły...
>
> M.

jakies 400 zlotych moze 450...
Mars

4. Data: 2006-01-24 07:15:33

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsjasz" <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:dr4k31$nhf$1@atlantis.news.tpi.pl...

> jakies 400 zlotych moze 450...
> Mars

te 50 to za opakowke ?? ;))))

M:))

5. Data: 2006-01-24 07:24:32

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek W. napisał(a):
> Użytkownik "Marsjasz" <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> napisał w
> wiadomości news:dr4k31$nhf$1@atlantis.news.tpi.pl...

> te 50 to za opakowke ?? ;))))
>
> M:))

a nie wiem ale teraz kolega byl na antarktydzie i po drodze zahaczyl o
ameryke poludniowa...
wina tam smaczne i tanie...
ale ten dab francuski faktycznie moze byc drogi...
Mars

6. Data: 2006-01-24 07:43:27

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsjasz" <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:dr4kqo$s13$2@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> ameryke poludniowa...
> wina tam smaczne i tanie...
> ale ten dab francuski faktycznie moze byc drogi...

Podobniez wina z tamtych okolic sa bardziej "francuskie" niz te z Francji...
bo tam filoksery nie było i te szczepy co tam rosną to
w Europie wyginęły

M.

złote dukaty
pasztetowa
Pascal - piekarnik
czy jest różnica w gotowaniu na płycie gazowej a elektrycznej?
Kuchnia żydowska