skuteczne tabletki ziolowe na uspokojenie

1. Data: 2007-01-23 06:34:22

Temat: skuteczne tabletki ziolowe na uspokojenie
Od: "master" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Mam bardzo stresujaca prace. Poszukuje tabletech ziolowych na
uspokojenie. Bardzo prosze polecic,

M.

2. Data: 2007-01-23 06:56:12

Temat: Re: skuteczne tabletki ziolowe na uspokojenie
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a co to za praca?
Jacek

3. Data: 2007-01-23 07:24:00

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "master" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> Witam. Mam bardzo stresujaca prace. Poszukuje tabletech ziolowych na
> uspokojenie. Bardzo prosze polecic,
>
> M.
Kubek melisy lub coś z walerianą-zapytaj w aptece po to studiują tyle lat,
żeby pomóc Ci wybrać.
Ja bym raczej radziła Ci znaleźć sobie jakieś hobby na
odstresowanie-uprawiaj sport, sklejaj modele itp..

--
c...@p...pl
gg 6451317

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

4. Data: 2007-01-23 09:09:13

Od: "Limcha" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma ziołowych i skutecznych. Kicnij do rodzinnego po Xanax.

5. Data: 2007-01-23 09:59:29

Od: b...@g...pl (gimsat) szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2007-01-23 13:45:41

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "master" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> Witam. Mam bardzo stresujaca prace. Poszukuje tabletech ziolowych na
> uspokojenie. Bardzo prosze polecic,

Moze Persen Forte.

Iwona
//Gdy widzimy juz tylko to, co chcemy widziec, osiagneliśmy
duchowa slepote.//
- Marie von Ebner-Eschenbach
www.kociszce.ao.pl

7. Data: 2007-01-23 14:02:43

Od: "deseo" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

mozesz połączyć deprim lub podobny preparat,
http://labofarm.com.pl/pol/hyper.html

z jakimis tebletami uspakajającymi
http://eapteka.krakow.pl/os/catalog/product_info.php
/products_id/2743

bynajmniej nie jest to reklama, tylko to, z czego sam korzystam ;)

hyperherba trzeba zazywac kilka dni, żeby organizm się wysycił - wtedy
zaczyna się odczuwać działanie antydepresyjne

jakby coś, niech mnie lekarze/farmaceuci poprawią ;)

pozdro
deseo

8. Data: 2007-01-23 19:35:27

Od: "LL" <l...@g...wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "master" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> Witam. Mam bardzo stresujaca prace. Poszukuje tabletech ziolowych na
> uspokojenie. Bardzo prosze polecic,

KALMS-działaj na mnie i długofalowo chyba również .
LL

9. Data: 2007-01-25 14:45:01

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> Moze Persen Forte.

Persen wywołuje początkowo senność-w każdym razie u mnie-a potem nie ma
żadnego wpływu.

10. Data: 2007-01-28 15:01:11

Od: "Andrzej B" <t...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma ziołowych i skutecznych. Kicnij do rodzinnego po Xanax.

Nie muszą od razu powalać z nóg.
W swoim dorosłym życiu brałem jakiekolwiek lekarstwa tylko kilak razy w
życiu i wiem że mój organizm dawał sobie szybko radę sam i jakikolwiek
nawet mały doping farmakologiczny działa na mnie skutecznie.
Kiedyś miałem taką pracę że byłem narażany nieregularnie na potworny stres
ale było to nieregularnie kilkakrotnie w roku i najgorszym objawem był
potworny ucisk w okolicy żołądka który przechodził w ból i wtedy pomagały
mi ziołowe. Na noc oby zasnąć po stresie była Melatonina + ziołowa i też
udawało się przetrwać noc po stresie. Następnego dnia już było łatwiej i
dawałem sobie sam radę i tak kilka razy do roku.
Udało mi się teraz całkowicie zmienić życie ( inny kraj, inna praca) i
ostatnie niepotrzebne tabletki się przeterminowały a w składzie było:
Walerianae radix
Lupuli strobili
Melissae folium
Leonuri herba

Mi kiedyś pomagały może nie na depresję, ciągły stres bo nie o to chodziło
tylko krótkotrwały jednostkowy.
Pozdrowienia A.

Problem ze zrostem zlamanej reki
licówki kompozytowe a porcelanowe...