słaba odporność

1. Data: 2008-11-22 10:29:38

Temat: słaba odporność
Od: magda g <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Moja historia wygląda następująco.
Od maja kiedy to właśnie coś mnie ugryzło, ciągle mam problemy ze
zdrowiem. Obecnie złapałam zapalenie ucha drugi raz już w tym okresie. W
lipcu miałam zapalenie prawego ucha podobno na tle bakteryjnym a teraz
mam zapalenie lewego ucha środkowego. Od maja biorę już 4 raz antybiotyk.
poradźcie co mam zrobić jak sie uodpornić.
Jak robiłam badania po ugryzieniu, to wyszło niby że miałam kontakt z
kleszczem. W grudniu mam wizytę u lekarza od chorób zakaźnych. Mam
nadzieję, że coś zaradzi.
Czy na zapalenie ucha musi być antybiotyk, czy może rozgoni to kroplami
dikortineff?
pozdrawiam Madzia

2. Data: 2008-11-22 12:13:26

Temat: Re: słaba odporność
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

magda g wrote:

> [...]
> nadzieję, że coś zaradzi.
> Czy na zapalenie ucha musi być antybiotyk, czy może rozgoni to kroplami

Podnieś sobie odporność, równolegle do próby zdiagnozowania czy faktycznie
problemy ze zdrowiem wzięły się od ugryzienia kleszcza, czy po prostu
zgrało się to w czasie. Możliwe, że to coś odkleszczowego, ale równie
dobrze mogłaś załapać np jakiś szczep gronkowca albo innej paskudy gdy ktoś
na Ciebie kichnął, a kleszcz po prostu znalazł się w niewłaściwym czasie i
w niewłaściwym miejscu, niczym nie zarażając.

http://www.borelioza.vegie.pl/natura.html

tu masz spis tego co powinno się zrobić, gdy odporność szwankuje.

Swoją drogą, po 4 antybiotykach krętki boreliozy wiele by nie miały do
powiedzenia.

3. Data: 2008-11-23 16:59:15

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-11-22 11:29 magda g napisał/a:
> [...]
> nadzieję, że coś zaradzi.
> Czy na zapalenie ucha musi być antybiotyk, czy może rozgoni to kroplami

Ja bylam na ostrym dyzurze i zapisano mi na zapalenie ucha środkowego
Auqumentin. Pomogło.

--
animka

4. Data: 2008-11-23 19:39:48

Od: MAG <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik magda g napisał:

> Czy na zapalenie ucha musi być antybiotyk, czy może rozgoni to kroplami
> dikortineff?

Zapalenie ucha to poważna sprawa.
Ja bym tutaj nie robiła chałupniczych eksperymentów.
A skoro masz takie skłonności... to chroń uszy też od zewnątrz.

Pozdrawiam,
MAG

Robak w mozgu
Wlasnie wyrwalem zeba - co dalej ?
Schodząca skóra z powieki
Co to jest w dziurze po wyrwanym zębie?
Rozwój duchowy i fizyczny człowieka a religia