slang lekarski

1. Data: 2017-07-25 19:29:28

Temat: slang lekarski
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobieta dowiaduje się o stan pacjenta po operacji.
Medyk odpowiada: "właśnie jest wykańczany".

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

2. Data: 2017-07-25 20:09:39

Temat: Re: slang lekarski
Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.07.2017 o 19:29, Stokrotka pisze:
> Kobieta dowiaduje się o stan pacjenta po operacji.
> Medyk odpowiada: "właśnie jest wykańczany".

A co miał powiedzieć? Że jeszcze tylko fastryga i po robocie?

--
Wiesiaczek (dziś z tych Tych)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

3. Data: 2017-07-26 10:31:50

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co miał powiedzieć? Że jeszcze tylko fastryga i po robocie?

Słowa "wykańczać" "wykończać" znaczy między innymi
ukatrupić, unicestwić, zgładzić, zlikwidować.
Medyk może powiedzieć operacja dobiega końca, kończy się,
lub powiedzieć konkretnie, np jest myty po operacji itp.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

4. Data: 2017-07-26 12:09:24

Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-26 o 10:31, Stokrotka pisze:
> Słowa "wykańczać" "wykończać" znaczy między innymi
> ukatrupić, unicestwić, zgładzić, zlikwidować.
> Medyk może powiedzieć operacja dobiega końca, kończy się,
> lub powiedzieć konkretnie, np jest myty po operacji itp.
Masz zbyt duże mniemanie o medykach. To takie same h..., gbury,
złodzieje i pijaki jak w innych zawodach. :-)

5. Data: 2017-07-26 17:42:50

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> Słowa "wykańczać" "wykończać" znaczy między innymi
> ukatrupić, unicestwić, zgładzić, zlikwidować.
> Medyk może powiedzieć operacja dobiega końca, kończy się,
> lub powiedzieć konkretnie, np jest myty po operacji itp.

Trzeba wiedziec ze kazde slowo ma rozne znaczenia. Wystarczy zajrzec do
slownika.
Kiedys grupa lekatek zajrzala mi do oka i stwierdzila ze zmiany sa
zejsciowe.
Nikt w pracy nie zgadl co to znaczy. Zalozylismy ze chorba ustepuje
(schodzi) bo nic nie zalecily.
Innym razem przyszedlem rano na umuwione spotkanie z lekarka.
Nie bylo jej nigdzie. Na pytanie uslyszalem "wlasnie zeszla".
Ja na to "taka mloda". Odpowiedz brzmiala "Zeszla z dyzuru nocnego i poszla
do domu"
S*.

6. Data: 2017-08-05 21:10:32

Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a do mnie wojsko polskie mówi "zaraz cię zdejmiemy"
i co to znaczy?

7. Data: 2017-08-05 21:32:36

Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

albo takie coś "oni/e ty (to) nie!"
i co wyczaisz o co chodzi?

Dlaczego wirusy nie są uważane za żywe istoty?
Perkun - projekt z AI
Jan Gietka hepatolog opinia
Jacek Juszczyk, opinia
no to może model?