sliwa wegierka chora

1. Data: 2004-09-19 14:55:34

Temat: sliwa wegierka chora
Od: "aleksandra" <a...@U...grafik.3d.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!
mamy w ogrodzie sliwe wegierke, drzewo ma ok.30 lat. zawsze bylo pelno
okazalych owocow, zbieralismy co roku 200kg. od ok. 5 lat sliwa nie rodzi w
ogole, albo bardzo malo (mozna policzyc na sztuki) malutkich sliweczek.
pierwszego roku choroby bylo duzo kwiatow, ale malo owocu. w kolejnych
latach malo kwiatu i malo owocu. zauwazylam tez, ze na pniu pojawil sie
grzyb. cos a'la zoltawa huba:
http://www.alexw.3d.pl/foto/sliwa01.jpg
a liscie maja brazowawe plamy i sa tez jakies takie niemrawe..
http://www.alexw.3d.pl/foto/sliwa02.jpg
http://www.alexw.3d.pl/foto/sliwa03.jpg
ktos wie moze co to za choroba i jak ja zwalczyc?
pozdrawiam i dzieki za wszelkie rady i sugestie,
ola
ps. jezeli to NTG, to prosze skierowac mnie na jakas bardziej adekwatna.