śliwkowa wykładzina?

1. Data: 2004-01-07 12:29:46

Temat: śliwkowa wykładzina?
Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wykładzina dywanowa w kolorze złamanego fioletu, śliwki, ciemnego
wrzosu w ogóle występuje w przyrodzie? Chodzi mi o coś mniej więcej
takiego jak tu: http://tinyurl.com/2ytmq albo tu:
http://tinyurl.com/2a3gh (btw, jak Wam się widzi taki zestaw kolorów do
spania - tylko więcej tych jasnych kawałków ;), mebli mało i w kolorze
buku/olchy). Szukam czegoś w tym rodzaju, ma być miękkie, bez wzorów
(ewentualnie typu boucle czy sól i pieprz, żadnych zygzaków i
kwiatuszków), mile widziana jakaś faktura (raczej typu kora mózgowa niż
wafelek), szerokie na co najmniej 4m i w stonowanym kolorze. Obszar
poszukiwań - Śląsk i sieci ogólnokrajowe. Może ktoś coś widział?

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2004-01-07 14:43:25

Temat: Re: śliwkowa wykładzina?
Od: "szanna1" <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska"
<hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.
pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wafelek), szerokie na co najmniej 4m i w stonowanym kolorze. Obszar
> poszukiwań - Śląsk i sieci ogólnokrajowe. Może ktoś coś widział?

Nie wiem czy na Śląsku jest M3 lub Komfort. Było kilka rodzaji do wyboru (
Gdańsk)
Ania

1. Data: 2004-01-07 14:54:49

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szanna1" <s...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...] Nie wiem czy na Śląsku jest M3 lub Komfort. Było kilka
> rodzaji do wyboru ( Gdańsk)

Komfort jest, owszem. Ale udało mi się znaleźć tylko wściekle fioletową,
brr, makabra ;) Oczywiście będę szukać dalej.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2004-01-08 12:13:56

Od: "evelyna" <e...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "szanna1" <s...@W...pl> napisał w wiadomości
>
> Komfort jest, owszem. Ale udało mi się znaleźć tylko wściekle fioletową,
> brr, makabra ;) Oczywiście będę szukać dalej.

Witaj

na stronie Komfortu znalazlam zdjecie wykladziny do sypialni - Vogue (str.
3, prawy dolny rog)
ktora ma kolor sliwkowy, jednak troche ciemniejszy od proponowanego przez
Ciebie.
Zastanawiam sie czy nie daloby sie jej po prostu zamowic.
W koncu klient nasz pan...chociaz moze nie zawsze i nie wszzedzie...

pozdrwiam
ewelina

1. Data: 2004-01-08 12:33:05

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "evelyna" <e...@r...fm> napisał w wiadomości
> [...] na stronie Komfortu znalazlam zdjecie wykladziny do sypialni
> - Vogue (str. 3, prawy dolny rog)[...]

Dzięki, oglądałam stronę, ale te mi jakoś umknęły. Widzę co najmniej
dwie kandydatki, trzeba będzie się przejechać i zbadać na żywo :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

Glazura - stare wzory
Jakie ścianki działowe?
Dobra lodowka
Czym lepiej ogrzac lazienke ?
Ogrzewanie po raz kolejny (mam nadzieję że ostatni)