słoneczna wysypka

1. Data: 2002-06-22 15:26:54

Temat: słoneczna wysypka
Od: "Bożena Trojanowska" <b...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Powiedzcie mi grupowicze czy możliwe jest aby wysypka która pokryła moje
ciało była przyczyną działania promieni słonecznych ?
Małe bąbelki w dużej ilości pokryły całe ciało oprócz miejsc przykrytych
bielizną . Mamy wekend więc dermatolog dopiero po niedzieli i chciałabym
abyści powiedzieli mi czy udać się do apteki i po co czy czekać na opinię
lekarza .

Bożena Trojanowska

2. Data: 2002-06-22 16:07:24

Temat: Re: słoneczna wysypka
Od: "Bogna" <b...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bożena Trojanowska <b...@u...pl> napisał(a):

> [...]
> abyści powiedzieli mi czy udać się do apteki i po co czy czekać na opinię

To może być uczulenie na słońce. Ale zmiany powinien obejrzeć lekarz. Zanim
do niego pójdziesz, spróbuj pić wapno.
Bogna

3. Data: 2002-06-22 17:38:16

Od: "DanielR" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli jest to uczulenie na słońce, jedynym wyjściem są filtry 30 lub więcej.
Chyba że przedawkowałaś dziurawiec...
Pozdrawiam
AsiaR

4. Data: 2002-06-22 21:49:37

Od: "Norbert" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm.... ze 2 lata tez mialem cos takiego, a teraz wszystko jest ok :)))))))
Rada - nie opalac sie!!!!!

5. Data: 2002-06-23 14:46:10

Od: l...@o...pl (living_english_structure) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 22 Jun 2002 23:49:37 +0200, Norbert <n...@s...pl> wrote:
> Hmmm.... ze 2 lata tez mialem cos takiego, a teraz wszystko jest ok :)))))))
> Rada - nie opalac sie!!!!!

Witam,
Prawdopodobne przyczyny :

1. "wrażliwość" skóry na promieniowanie UV
2. fotodermatoza spowodowana zażywaniem leków lub innych substancji chemicznych
np, antybiotyk itp
3. fotodermatoza w przebiegu schorzenia skóry lub ogólnoustrojowego
np. toczeń układowy no ale wtedy zmiany w postaci charakterystycznego
"motyla" na twarzy

Pozdrowienia,
l...@o...pl
--