slow cooker

1. Data: 2017-11-18 20:12:31

Temat: slow cooker
Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem sobie wczoraj slow cooker.
(Nie będę przecież pisać idiotycznej polskiej nazwy: wolnowar)

Pytania:
-jakie macie doświadczenia ?
(czytałem że najlepiej wychodzą potrawy przy zapełnieniu pojemnika około 2/3. Czy to
prawda ?)
-co dobrze wychodzi a co nie za bardzo ?

Nastawiłem na całą noc na gulasz węgierski. Wyszedł znakomicie.
Mięso poezja miękkie soczyste, głęboki wachlarz doznań smakowych i co najważniejsze
nie przypalony garnek !!

A teraz grupa baczność : i jazda Huzia na Józia !! ))

2. Data: 2017-11-18 21:52:40

Temat: Re: slow cooker
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .11.2017 o 20:12 <j...@g...com> pisze:

> [...]
> najważniejsze nie przypalony garnek !!
>
> A teraz grupa baczność : i jazda Huzia na Józia !! ))

Najpierw Akarm się za ciebie weźmie.
Akarm, dawaj-no!!!

--
Trefniś

3. Data: 2017-11-18 21:56:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@g...com> wrote:
> Kupiłem sobie wczoraj slow cooker.
> (Nie będę przecież pisać idiotycznej polskiej nazwy: wolnowar)

Niom - może się komu z wolnymi sądami skojarzyć.

--
XL

4. Data: 2017-11-18 21:56:50

Od: Ziggi <Z...@v...you> szukaj wiadomości tego autora

On 2017-11-18, j...@g...com wrote:
> [...]
nie przypalony garnek !!

> A teraz grupa baczność : i jazda Huzia na Józia !! ))

Wieprzowinka, Kurczak, Kaczka(np konfitowana w kaczym tluszczu) i
wlasnie przerozne gulasze wychodza w wolnowarach swietnie.

--
Ziggi

5. Data: 2017-11-18 21:58:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@g...com> wrote:
> [...]
> najważniejsze nie przypalony garnek !!
>
> A teraz grupa baczność : i jazda Huzia na Józia !! ))

Ja bym od razu użyła tego ustrojstwa do konfitowania - coś mi mówi, że nada
się idealnie.

--
XL

6. Data: 2017-11-18 21:59:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ziggi <Z...@v...you> wrote:

> Wieprzowinka, Kurczak, Kaczka(np konfitowana w kaczym tluszczu) i
> wlasnie przerozne gulasze wychodza w wolnowarach swietnie.
>
> --
> Ziggi

No masz - wyprzedziłeś mnie :-))

--
XL

7. Data: 2017-11-18 22:05:33

Od: Ziggi <Z...@v...you> szukaj wiadomości tego autora

On 2017-11-18, XL wrote:

> No masz - wyprzedziłeś mnie :-))

Coz mam napisac, bywa.

8. Data: 2017-11-18 22:09:15

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.11.2017 o 20:12, j...@g...com pisze:
> [...]
nie przypalony garnek !!

> A teraz grupa baczność : i jazda Huzia na Józia !! ))

Tylko pozazdrościć. A jaki model wolnowara masz? Może przyjdzie się
skusić na kolejny sprzęt...

Ewa

9. Data: 2017-11-18 22:25:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Ja bym od razu użyła tego ustrojstwa do konfitowania - coś mi mówi, że nada
> się idealnie.

Przeprowadziłam szybki dokształt w necie i mam wątpliwości związane z
temperaturą poniżej 100 st. C - niektóre szkodliwe mikroorganizmy giną
jednak w wyższej... A i konfitowanie chyba jednak odbywa się w temperaturze
sporo wyższej niż 100 st. C. - tłuszcz nie wrze, nie ma tu smażenia, ale
(ponieważ tłuszcz wrze w temp. >100) raczej na pewno jest nagrzany do ponad
100.

--
XL

10. Data: 2017-11-18 22:37:22

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 18 listopada 2017 22:09:15 UTC+1 użytkownik FEniks napisał:

najważniejsze nie przypalony garnek !!

> Tylko pozazdrościć. A jaki model wolnowara masz? Może przyjdzie się
> skusić na kolejny sprzęt...
>
> Ewa

Ewo,
Nie ma oczywiście czego zazdrościć. W sklepie był tylko jeden rodzaj -crockpot.
Metodę wolnego (długiego) gotowania wymyślono na południu Stanów i przeniesiono do
Australii. (Albo odwrotnie - ja znam tą wersję :)))Potem o tym zupełnie zapomniano i
po latach przywrócono tę dormę gotowania już w formie elektrycznej.

Ludzie we wszystkim znajdą jakąś wadę, a że to niezdrowe albo niepotrzebne albo
....itp

PS:Przy nazwie slow cooker upieram się z powodu prodiża malaksera miksera blendera
itp. Tworzenie idiotycznych i niepotrzebnych moim zdaniem nowotworów językowych jest
przerostem formy nad treścią.
Co stanie się normą oczywiście zadecyduje o tym młode pokolenie które teraz wali w
pampersy a nie ja czy Wy.

Gęsie pipki
Żenująca tv-reklama Intermarche.
---- ADULT CELEBRITY VIDEO ---- click here
Żółty makaron azjatycki - jak to się nazywa?
Uploads - What is wrong with Easynews