slownik niemieckiego... (~spam)

1. Data: 2001-04-25 18:16:37

Temat: slownik niemieckiego... (~spam)
Od: "mirek malczewski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam...

...pamietam jak niedawno potrzebowalem jakis dobry slownik do jezyka
niemieckiego dzialajacy w obie strony... pamietam tez, ze marzylem o tym,
zeby byl maksymalnie podobny do slownika angielskiego YDP Collins'a...
...i wlasnie jestem w posiadaniu dokladnie takiego samego (chodzi o
interfejs i bogactwo hasel!)...

" Y D P D e u t s c h " to najlepszy w tej chwili na rynku slownik
niemiecko-polski i polsko-niemiecki.
Ty tez mozesz go miec! (juz od 7zl! za cd-rom)
blizsze informacje znajdziesz pod adresem:

http://www.republika.pl/mirek_malczewski/slownik_ang
ielski.html
(znajduje sie tam opis slownika angielskiego, ale nie rozni sie on
praktycznie niczym od niemieckiego!)

pozdrawiam!

1. Data: 2001-04-27 10:02:58

Temat: Re: slownik niemieckiego... (~spam)
Od: "Ż@Q" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ielski.html
> (znajduje sie tam opis slownika angielskiego, ale nie rozni sie on

Chłopie uważaj - przyjdą do Ciebie w nocy, zabiorą komputerek, płytki, o
budzą rodziców...
Jak chcesz, to mogę zrobić forwarda a...@o...pl...
Ż@Q

Nauka i przca za granicą
praktyczna edukacja ?
nauczycielka podejrzewana o śmiertelne zranienie ucznia nożem
Lewiatan
Relaxomat,