słup elektryczny w ogrodzie

1. Data: 2006-03-24 15:01:18

Temat: słup elektryczny w ogrodzie
Od: "Karol Papis" <k...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
W moim ogrodzie na srodku trawnika stoi słup elektryczny (betonowy), wygląda
to conajmniej nie estetycznie. Chciałem posadzic pod nim jakis bluszcz albo
inne pnącze, żeby ładnie wokół niego sie owineły.
Czy ktoś moze polecić jakis gatunek? Problem w tym, że słup przez wiekszość
dnia jest silnie nasłoneczniony.
I drugie pytanie czy jeśli chciałbym umieścić na nim gniazdo dla bociana to
musze prosić o zgode zakład energetyczny?

-----------------------
Karol

2. Data: 2006-03-24 15:44:33

Temat: Re: słup elektryczny w ogrodzie
Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol Papis" <k...@e...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> I drugie pytanie czy jeśli chciałbym umieścić na nim gniazdo dla
bociana to
> musze prosić o zgode zakład energetyczny?

Słup jest własnością Zakładu Energetycznego .Nie przytoczę przepisów,
ale nie możesz na nim nic robić , nawet pnączy sadzić a ZE na to
zgody nie da . Co do otoczenia słupa to obowiązuje jakaś strefa
wolnego dostępu do słupa dla ZE i takie rzeczy lepiej ustalić z
energetykami z właściwego rejonu , bo kary mogą być dotkliwe .
Jak znam życie , przeniesienie słupa poza Twoją działkę raczej nie
wchodzi w grę .

--

pozdrawiam :-) piotr

3. Data: 2006-03-24 16:22:12

Od: "Karol Papis" <k...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> energetykami z właściwego rejonu , bo kary mogą być dotkliwe .
> Jak znam życie , przeniesienie słupa poza Twoją działkę raczej nie

Nawet jesli ten słup doprowadza przewody tylko do mojego domu?

4. Data: 2006-03-24 18:58:27

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I drugie pytanie czy jeśli chciałbym umieścić na nim gniazdo dla bociana
> musze prosić o zgodę zakład energetyczny?

Kiedyś oglądałam krótką informację w Teleekspresie o tym aby nie
zakładać bocianom gniazd na koninach, bo wprawdzie w czasie
lata/gniazdowania tych ptaków w piecu się nie pali ale swą działalnością
mogą zapchać przewód. To samo się tyczyło zakładania stelażu pod gniazdo na
słupach elektrycznych tyle że z innych powodów.

Serdecznie Miłka

5. Data: 2006-03-25 10:02:46

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nawet jesli ten słup doprowadza przewody tylko do mojego domu?

Nawet .
--

pozdrawiam :-) piotr

6. Data: 2006-03-25 17:09:25

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bluszcz albo
> inne pnącze, żeby ładnie wokół niego sie owineły.

Jeśli nie utrudni to swobodnego dostępu ZE do słupa
to nie sądzę by spotkały Cię kłopoty ze strony ZE.
Przecież coś samo mogło urosnąć na nim a Ty tylko
nie chciałeś sie do słupa zbliżać
(bo to panie z elektryką nie ma żartów, porazić może).

> I drugie pytanie czy jeśli chciałbym umieścić na nim gniazdo dla
bociana to
> musze prosić o zgode zakład energetyczny?

Jeśli nie masz dzieci to raczej nocne Polaków rozmowy
z własną, prywatną, osobistą małżonką przynieść
mogą określone rozwiązanie.
:-)
Jeśli dzieci masz to do czego potrzebny Tobie bocian?
:-))

Pozdrawiam pogodnie
skryba

7. Data: 2006-03-26 11:28:11

Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wolnego dostępu do słupa dla ZE i takie rzeczy lepiej ustalić z
> energetykami z właściwego rejonu , bo kary mogą być dotkliwe .
Jakie kary to nie sad lub policja ze moze karac

8. Data: 2006-03-26 12:34:30

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdzislaw napisał(a):
> Jakie kary to nie sad lub policja ze moze karac

Nikt się ich nie boi?
;-)
http://www.akacje6.pl/phpBB2/files/26042005.jpg
http://www.akacje6.pl/phpBB2/files/27042005.jpg
pozdr. Jerzy

datura
Inwalidzi w ogrodzie?
re
[allegro] Odstraszacz szkodników i insektów
kaskada w ogrodzie