soczewki, a suche oko

1. Data: 2005-04-09 22:13:05

Temat: soczewki, a suche oko
Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje oczy podobno nie produkują łez. Bardzo chciałabym przestać nosić
okulary, ale rzeczywiście soczewki bardzo drażnią mi oczy. Może są jakieś
nowoczesne soczewki, które nawet tacy bezłzowi mogą nosić, albo jakieś
preparaty pomagające w tym problemie. Próbowałam sztucznych łez, ale to nie
działa zbyt długo, a poza tym oko jeszcze bardziej robi się suche.
Gosia

2. Data: 2005-04-10 12:12:43

Temat: Re: soczewki, a suche oko
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> działa zbyt długo, a poza tym oko jeszcze bardziej robi się suche.

niedobor lez jest bezwzglednym przeciwwskazaniem do noszenia soczewek
kontaktowych

pozdr.

casus

3. Data: 2005-04-10 16:31:27

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> niedobor lez jest bezwzglednym przeciwwskazaniem do noszenia soczewek
> kontaktowych

No to mnie pocieszyłeś.
Gosia

Wstydliwy problem.