soczewki kontaktowe....

1. Data: 2006-03-18 16:36:57

Temat: soczewki kontaktowe....
Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W tej chwili nosze soczewki o krzywiznie 8,6 i srednicy 14,5.
Chcialbym sprobowac soczewek SOFLENS 38 / Optima FW,
ale one maja krzywizny 8,4; 8,7; 8,9 i srednice 14.
Wiec bedzie jakas roznica jesli poprostu wezme te 8,7?

--
* Pozdrawiam
* tHe mRuWa

2. Data: 2006-03-19 09:03:23

Temat: Re: soczewki kontaktowe....
Od: Łukasz Kalbarczyk <l...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

tHe mRuWa <m...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
> ale one maja krzywizny 8,4; 8,7; 8,9 i srednice 14.
> Wiec bedzie jakas roznica jesli poprostu wezme te 8,7?

0,1

--
ŁK http://moze.przeczytaj.sobie.to

3. Data: 2006-03-19 19:28:44

Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:dvj6s1$hph$1@inews.gazeta.pl,
Łukasz Kalbarczyk <l...@p...net> napisał(a):

> 0,1

Baaardzo Ci dziekuje za taka odp:> niesamowicie mi pomogles:]

--
* Pozdrawiam
* tHe mRuWa

Ból gardła