soczewki kontaktowe - jak dlugo

1. Data: 2002-07-11 12:43:27

Temat: soczewki kontaktowe - jak dlugo
Od: smuggler <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jaki jest bezpieczny czas - w cioagu doby - noszenia szkiel? 8H? 10?
12? WIecej?
Wiem, ze zalezy to od stazu,oka itd. Ale jakies ogolne nomry chyba
istnieja?

--
Smuggler
Jest wielka roznica pomiedzy "robie cos i dostaje za to kase" a "robie

2. Data: 2002-07-11 13:18:03

Temat: Re: soczewki kontaktowe - jak dlugo
Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki jest bezpieczny czas - w cioagu doby - noszenia szkiel? 8H? 10?
> 12? WIecej?
> Wiem, ze zalezy to od stazu,oka itd. Ale jakies ogolne nomry chyba
> istnieja?

z tego co wiem - to 3-miesieczne mozna bezpiecznie miec na oczach 18
godzin. (mnie sie zdarzalo i dluzej, ale oko samo zaprotestuje, jak
bedzie mialo dosc.)
no ale sa tez takie, ktore nosisz okreslony czas i potem wyrzucasz -
jednorazowki. sa dzienne i sa takie, ktore mozna kilka dni, ale tych sie
raczej nie poleca - generalnie im krocej, tym lepiej

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

Udar sloneczny...