sok zasładzany czy nie?

1. Data: 2015-03-02 21:34:23

Temat: sok zasładzany czy nie?
Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kupiłem na rynku foliową sakwę z sokiem jabłkowym

czy da się jakoś sprawdzić czy ten sok był rozwadniany i słodzony?

2. Data: 2015-03-03 07:52:07

Temat: Re: sok zasładzany czy nie?
Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał(a):

>kupiłem na rynku foliową sakwę z sokiem jabłkowym
>
>czy da się jakoś sprawdzić czy ten sok był rozwadniany i słodzony?

da sie
bierzesz wyciskarke, ten sam gatunek jablek i porownujesz
to co wycisniesz. roznica ogromna

3. Data: 2015-03-03 11:10:44

Od: adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-02 o 21:34, zlotowinfo pisze:
> kupiłem na rynku foliową sakwę z sokiem jabłkowym
>
> czy da się jakoś sprawdzić czy ten sok był rozwadniany i słodzony?

A w Twoim odczuciu, to jaki on jest? Bo ja kupiłem coś takiego jakiś rok
temu i wg mnie była to osłodzona woda z jakąś tam domieszką soku. Czy
teraz też tak jest?

4. Data: 2015-03-03 14:00:55

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Przesmiewca" <o...@o...pl> wrote in message

> da sie
> bierzesz wyciskarke, ten sam gatunek jablek i porownujesz
> to co wycisniesz. roznica ogromna

Jasne, bo różnic między rodzajami jabłek w słodkości nie ma?

5. Data: 2015-03-03 14:01:39

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
> kupiłem na rynku foliową sakwę z sokiem jabłkowym
>
> czy da się jakoś sprawdzić czy ten sok był rozwadniany i słodzony?

Czy to jest jakiś domowy produkt bez etykiet/opisu?
Kupiłeś kota w worku?

6. Data: 2015-03-03 15:12:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Mar 2015 07:00:55 -0600, Pszemol napisał(a):

> "Przesmiewca" <o...@o...pl> wrote in message

> Jasne, bo różnic między rodzajami jabłek w słodkości nie ma?

Są, nie tylko między rodzajami, ale nawet różnymi partiami jabłek tego
samego rodzaju - i dlatego ten sok niewątpliwie JEST dosładzany dla
utrzymania stałej (czyli wyższej od max, jaką może mieć sok naturalny)
zawartości cukru dla każdej partii. A takze musi być rozwadniany w razie
większej kwaśności - i wtedy tym bardziej z automatu idzie dosładzanie.
Jeśli ma zachować stałe parametry. A musi, jesli jest to produkcja legalna.
--

XL
pewni siebie.

7. Data: 2015-03-03 20:57:03

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Mar 2015 15:12:43 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> Jeśli ma zachować stałe parametry. A musi, jesli jest to produkcja legalna.

Tak, na pewno. Weź już się nie kompromituj. Po co kombinować z sokiem,
którego głównym przekazem marketingowym jest "100% natura"? Po co sobie
robić zbędne koszty? Jakie niby parametry?

Mam taki kartonik z workiem w kuchni aktualnie. Skład: "100% sok jabłkowy,
pasteryzowany".

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

8. Data: 2015-03-03 21:18:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Mar 2015 20:57:03 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

> Tak, na pewno. Weź już się nie kompromituj. Po co kombinować z sokiem,
> którego głównym przekazem marketingowym jest "100% natura"?

Marketingowym - dobrze zauważasz.

> Po co sobie
> robić zbędne koszty? Jakie niby parametry?

Podane na opakowaniu. Co, nie ma? - a to wobec tego produkt nielegalny.

> Mam taki kartonik z workiem w kuchni aktualnie. Skład: "100% sok jabłkowy,
> pasteryzowany".

Taktak. Papier wszystko przyjmie. A gdzie ilość cukru itp? Co, ZERO? -
tiaaaa....
--

XL
pewni siebie.

9. Data: 2015-03-03 21:59:02

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.slonecznatlocznia.pl/

10. Data: 2015-03-03 22:25:48

Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.03.2015 o 20:57, Borys Pogoreło pisze:

> [...]
> robić zbędne koszty? Jakie niby parametry?
>
> Mam taki kartonik z workiem w kuchni aktualnie. Skład: "100% sok jabłkowy,

Zwróć uwagę że rozmawiasz z kompletną kretynką, dla której homeopatia to
wspaniała medycyna a szczepionki to morderczy spisek.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

STOP "polskim obozom koncentracyjnym"!