soki z guaraną

1. Data: 2003-08-06 14:14:48

Temat: soki z guaraną
Od: Michał Gwiazdowski <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

byly kiedys takie soki zdaje sie Horteksu(?) w sprzedazy
bardzo krotko - moze z pol roku w jednym sklepie,
mialy jakis egzotyczny smak i byly z guarana, czy
nie widzial ich ktos gdzies?sa jeszcze w sprzedazy?
byly sprzedawane w butelkach szklanych +- 0,33l
i chyba (?) te butelki byly kaucjonowane..

wiem ze to malo danych, ale moze ktos podpowie czy
jest sens tego szukac..a moze jakies inne soki z guarana?

.mihau.
....:::::[ m ]::::....
m...@w...pl
"Przyszłość jest to dziś, tylko cokolwiek dalej" C.K.N.

1. Data: 2003-08-06 14:24:16

Temat: Re: soki z guaraną
Od: Jo'Asia <j...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał Gwiazdowski wystukał:

> [...]

> wiem ze to malo danych, ale moze ktos podpowie czy
> jest sens tego szukac..a moze jakies inne soki z guarana?

Soki nie, ale właśnie pokazała sie seria napojów Tymbarku "Life".
Pojemnosć 330ml, butelki takie powykrzywiane.

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2003-08-06 14:24:40

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-06 16:14:48 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Michał Gwiazdowski* skreślił te oto słowa:

> wiem ze to malo danych, ale moze ktos podpowie czy
> jest sens tego szukac..a moze jakies inne soki z guarana?

Dzisiaj kupiłam soki z guaraną Tymabarka.
Pomaranczowy i ananasowy, w szkalnej butelce, oblepionej taką
termokurczliwą folią. Nazywa sie 'Life'.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-08-06 14:39:29

Od: "Cwasia" <c...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michał Gwiazdowski" <m...@w...pl> wrote in message
> [...]
>
> wiem ze to malo danych, ale moze ktos podpowie czy
> jest sens tego szukac..a moze jakies inne soki z guarana?

Widziałam HOOP Premium Black Currant z guaraną właśnie
(napój gazowany o smaku czarnej porzeczki).
Piszą, że zawiera sok naturalny.
Kosztuje jakieś 2,50 za butlę 2 l.

Pozdrawiam,
CwAsia

1. Data: 2003-08-06 14:43:42

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> Dzisiaj kupiłam soki z guaraną Tymabarka.
> Pomaranczowy i ananasowy, w szkalnej butelce, oblepionej taką
> termokurczliwą folią. Nazywa sie 'Life'.

i co ??? dobre ???
wiku
--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-08-06 14:47:20

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-06 16:43:42 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *wiku* skreślił te oto słowa:

> i co ??? dobre ???
> wiku

pomaranczowy tak, a anansowy jeszce w lodówce siedzi :)

Aha, a propos guarany - mozna herbatke z guaraną dostac, nawet w marketach.

1. Data: 2003-08-06 14:55:18

Od: Jo'Asia <j...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiku wystukał:

> i co ??? dobre ???

Mnie ten z czerwonej ponmarańczy (i dodatków) smakował.

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--
.__.'| ....................................................
.. |'.__.
Ze zbiorów biblioteki pintyjskiej: "Krwawy Rybon"

1. Data: 2003-08-06 16:32:14

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wiku" <s...@r...pl> napisał w wiadomości

> i co ??? dobre ???

Ja tez pilam, z czerwonej pomaranczy, z wisnia, limetka i guarana (i chyba
niczym wiecej)
bardzo smaczny, zwlaszcza schlodzony
Innego smaku jeszzce nie widzialam tu

Marta

1. Data: 2003-08-06 17:05:56

Od: "Morrigan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Gwiazdowski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> wiem ze to malo danych, ale moze ktos podpowie czy
> jest sens tego szukac..a moze jakies inne soki z guarana?

Tymbarki z guarana widzialam na stacji Ecco, 3 smaki.

pozdrawiam
Mor.

Kuchnia, czy WARIATKOWO?
Maszyny do pieczenia chleba
NIE RÓBCIE Z TEJ GRUPY BURDELU !!!
pizza na ceglach
[przepisy dżdżownicy] Jajecznica na pomidorach