sos grzybowy- jak zrobić???

1. Data: 2001-04-19 07:46:38

Temat: sos grzybowy- jak zrobić???
Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak zrobic soso z suszonych grzybów???

pozdrawiam
kachna

1. Data: 2001-04-19 08:00:39

Temat: Re: sos grzybowy- jak zrobić???
Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Sos z suszonych grzybow robie tak:

Grzyby (same kapelusze) trzymam w wodzie gdzies 3-4 godziny, nastepnie
wyciagam grzybki, tne na paski, Bron Boze nie wylewaj wody w ktorej sie
moczyly :) Pociete grzybki wrzucam wlasnie do tej wody i gotuje na
wolnym ogniu az do miekkosci. Zageszczam maka ze smietanka, dodaje sol,
bialy pieprz, maggi i natke z pietruszki. Sos jest bardzo aromatyczny,
ostatnio robilam taki z suszonych prawdziwkow, pycha!

pozdrowki,
magda

1. Data: 2001-04-19 09:42:47

Od: "Joanna Wysocka" <m...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak Ci sie podobał przepisik na zupkę i farsz?
Moze juz go znałaś?
Joanna

kasiek napisał(a) w wiadomości: <9bm52i$cdg$1@zeus.man.szczecin.pl>...

1. Data: 2001-04-19 11:33:20

Od: "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasiek" <k...@w...ps.pl> napisał w wiadomości
> jak zrobic soso z suszonych grzybów???
>
> pozdrawiam
> kachna

Hej!
Dowiedziałem się w ubiegłym roku na Boże Narodzenie, że mój ukochany od
pięćdziesięciu lat sos grzbybowy do pierogów wigilijnych robi się bez
grzybów! OWoż mama moczy suszone grzyby, jak piszą inne fachowe uczestniczki
listy, następnie z nich robi uszka, a tę wodę gotuje z pewną ilością
posiekanej cebuli, a na koniec zagęszcza (mąka i ew. śmietaną). I ja bym dał
sobie obciąć nie tylko palec, że są tam grzyby, a to po prostu miękka cebula
no i smak z grzybów. To jest proste, niesłychanie oszczędne i cholernie
skuteczne, bo grzybowe aż do bólu.

Namaste!
EuGeniusz Dębski

ZAPRASZAM DO WIZYTY W: www.srebrnyglob.pl

1. Data: 2001-04-19 11:56:30

Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję Wam wszystkim!
:)))
kachna
EuGeniusz Dębski napisał(a) w wiadomości:
<9bmiec$sqt$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> [...]
cebula
>no i smak z grzybów. To jest proste, niesłychanie oszczędne i cholernie

mam smaka
Wyniki pl.rec.dom (117:2 - TAK)
czosnek słoniowy?
ocet winny - jak zrobić