spagetti lodowe

1. Data: 2000-08-23 13:06:19

Temat: spagetti lodowe
Od: Witek J <j...@b...uni.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Byłem ostatnio w pewnej knajpie, gdzie za namową znajomego włocha
wpałaszowałem spagetti lodowe. Na upalne wprost genialne. Otóz wnoszony
tależ był uosobieniem makaroniarstwa. Lody wanilowe wyciśnięte przez
maszynkę do makaron zostały sowicie polane syropem truskawkowych.
Sypki parmezan imitowały wiórki kokosowe. Nie dość że smaczne,
to w formie naprawdę zniewalającej. Polecam.
Witek

1. Data: 2000-08-23 13:13:28

Temat: Re: spagetti lodowe
Od: j...@m...com.pl (Justyna Rudowska) szukaj wiadomości tego autora

BRZMI WSPANIALE, na pewno wypróbuję!
Czy tę imitację makaronu można przecisnąć przez np. elektrycznej maszynki do
mięsa lub przeciskarki do ziemniaków???

Justy

1. Data: 2000-08-24 07:29:25

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie ta knajpa?

Pozdrawiam,
robal.

Witek J wrote:

> Cześć
> Byłem ostatnio w pewnej knajpie, gdzie za namową znajomego włocha
> [...]

Re: Paella prosto z Hiszapnii
Re: Paella prosto z Hiszapnii
Paella prosto z Hiszapnii