"spinacz" pasów samochodowych

1. Data: 2007-06-04 12:07:12

Temat: "spinacz" pasów samochodowych
Od: beatka <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Nawet nie wiem jak się coś takiego nazywa ... a służy do spięcia
"dorosłych" pasów bezpieczeństwa tak, aby dziecko siedzące na
tzw.podpupniku nie miało górnego pasa na szyi.
Kiedyś widziałam coś takiego, ale nie było jeszcze potrzebne młodemu,
starszy syn jakis duży widać był, bo nie potrzebował.
Gdzie tego szukać? Jak sie to nazywa? Pytałam w sklepach z wózkami,
fotelikami - nie mają. Szukałam na Allegro - też nic.
Jak ktoś widział to proszę o namiary.
pozdrawiam
Beatka

2. Data: 2007-06-04 13:03:56

Temat: Re: "spinacz" pasów samochodowych
Od: "Dorota" <dorota@_PULAPKA_message.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "beatka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
..
> [...]
> Gdzie tego szukać? Jak sie to nazywa? Pytałam w sklepach z wózkami,
> fotelikami - nie mają. Szukałam na Allegro - też nic.

Widziałam takie podstawki, tóre miały aki dodatkowy pas zamontowany
fabrycznie.
Przechodził pod plecami i na ramieniu obniżał pas właściwy.
A może to po prostu znak, że młody jeszcze za mały na podstawek...
D.

3. Data: 2007-06-04 15:06:50

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota napisał(a):

> [...]
> Przechodził pod plecami i na ramieniu obniżał pas właściwy.
> A może to po prostu znak, że młody jeszcze za mały na podstawek...

Jakieś dziesięć lat temu kupiłem w podwarszawskich Jankach w markecie
motoryzacyjnym. Ale przecież to nie problem coś takiego wykonać
samodzielnie - wyciąć, obszyć, naszyć rzepa.
Adam

4. Data: 2007-06-04 15:36:49

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| "dorosłych" pasów bezpieczeństwa tak, aby dziecko siedzące na
| tzw.podpupniku nie miało górnego pasa na szyi.

http://www.adalbert.pl/t-samochody.htm
o to chodziło ?
http://tinyurl.com/ys3tkh a tu masz typowo dziecięcy :)

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

5. Data: 2007-06-04 16:07:26

Od: "Dorota" <dorota@_PULAPKA_message.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "beatka" <b...@p...onet.pl> napisał
> |
> http://www.adalbert.pl/t-samochody.htm
> o to chodziło ?
> http://tinyurl.com/ys3tkh a tu masz typowo dziecięcy :)

Dzięki temu to pas najwyżej jest miękki, ale nie przechodzi niżej.
D.

6. Data: 2007-06-04 16:41:12

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota napisał(a):

> Dzięki temu to pas najwyżej jest miękki, ale nie przechodzi niżej.

http://www.allegro.pl/item200220031_dla_dzieci_pokro
wce_nakladki_na_pasy_relax_baby.html
Adam

7. Data: 2007-06-04 17:39:24

Od: Tomek Glowka <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Cze, 18:41, Adam Moczulski <a...@d...pl> wrote:
> http://www.allegro.pl/item200220031_dla_dzieci_pokro
wce_nakladki_na_p...
Ja tam się słabo znam, ale na zdjęciu z napisem "OK" pas biodrowy
przechodzi chyba za wysoko .. w poddupnikach dla dzieci są (powinny
być) takie przelotki korygujące przebieg pasa biodrowego w celu
zmniejszenia ryzyka obrażeń miednicy. Te przelotki obniżają pas
(przesuwają na biodra), nakładka z allegro go podnosi...
Rozwiązania problemu trzeba szukać dalej - a szukać trzeba, bo np.
moja siedmiolatka, gdyby siedziała na samej kanapie, to miałaby pas
prawidłowo ułożony na ramieniu - a tak wciąż musi korzystać z
podkładki (nie jest ona niestety wygodniejsza od siedzenia).
pozdrawiam, tomek

8. Data: 2007-06-04 21:01:12

Od: "zona alberta" <z...@p...na.grupie> szukaj wiadomości tego autora

beatka twierdzi, że:

> [...]
> nazywa? Pytałam w sklepach z wózkami, fotelikami - nie mają.
> Szukałam na Allegro - też nic. Jak ktoś widział to proszę o namiary.

W fotelikach Graco dodawane jest to do każdego fotelika i
prawdopodobnie można zamówić u producenta i w PL. Patrzyłam na
amerykańskiej stronie, tam kosztuje 9$.
O ile oczywiście mówimy o tym: http://tiny.pl/f77x

--
zona (31) Julka (4.9), Zuzia (2.10)
http://julka.gourl.org http://zuza.gourl.org

9. Data: 2007-06-05 07:52:28

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek Glowka" <s...@o...pl> napisał
[...]
[..]
moja siedmiolatka, gdyby siedziała na samej kanapie, to miałaby pas
prawidłowo ułożony na ramieniu - a tak wciąż musi korzystać z
podkładki (nie jest ona niestety wygodniejsza od siedzenia).

a nie jest to tak aby że jak pas przebiega za wysoko to znaczy że dziecko
jeszcze nie dorosło do samej podkładki i powinno jeździć w foteliku ?

"Dziecko, które nie osiągnęło wagi 36 kg i wzrostu 150 cm powinno być
zgodnie z przepisami przewożone w odpowiednim fotelu, gwarantującym
bezpieczeństwo podczas wypadku."
To tak na szybkiego z kodeksu drogowego

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

10. Data: 2007-06-05 09:23:16

Od: oshin <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Jun 2007 09:52:28 +0200, złośliwa napisał(a):
> "Dziecko, które nie osiągnęło wagi 36 kg i wzrostu 150 cm powinno być
> zgodnie z przepisami przewożone w odpowiednim fotelu, gwarantującym
> bezpieczeństwo podczas wypadku."
> To tak na szybkiego z kodeksu drogowego

Ale oni w tym fragmencie, to mają chyba na myśli zarówno fotelik, jak i
poddupnik.

--
oshin
dorota bugla