spłuczka i lecąca woda

1. Data: 2006-10-07 06:34:14

Temat: spłuczka i lecąca woda
Od: eMCe <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
wczoraj robili u nas w bloku jakieś remonty dotyczące wody i gdy
włączyli wodę w spłuczce zaczęła mi cały czas lecieć woda. Baniaczek się
napełnia i leci dalej. Nie dość, że to irytujące, to na dodatek,
powoduje straszne zużycie wody. Czy da się to jakoś samemu naprawić?
eMCe

2. Data: 2006-10-07 06:53:48

Temat: Re: spłuczka i lecąca woda
Od: "Mała" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napełnia i leci dalej. Nie dość, że to irytujące, to na dodatek,
> powoduje straszne zużycie wody. Czy da się to jakoś samemu naprawić?

Da się :) Ja jako kobieta Ci to mówię bo sama sobie naprawiłam :) Było to
irytujące do tego stopnia że musiałam zakręcać dopływ wody do spłuczki.
Myślę, że te remonty i ta lecąca woda nie mają ze sobą wiele wspólnego. Mnie
zaczęło lecieć bez związku z czymkolwiek po prostu zepsuł się taki element z
pływakiem w spłuczce. Woda się nabierała i pływak nie odcinał dopływu wody bo
"nie pływał", zepsuł się po prostu po latach. Nie wiem jak to wygląda w starych
spłuczkach ale w kompaktach jest to element całkowicie demontowalny, należy
zakręcić zawór doprowadzający wodę do spłuczki, odkręcić rurkę którą ta woda
płynie, otworzyć spłuczkę wymontować ten pływak, a np. w Castoramie kupić nowy.
Koszt nie pamiętam, ale drogie to nie było, ze 30 złotych chyba.

POzdrawiam,
Mała

3. Data: 2006-10-07 07:04:02

Od: DwaSkrzydla <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może jakiś paproch albo cos się przesunęło/nie ułożyło przy strzałach
podczas odpowietrzania się rury. Bez zaglądnięcia ani rusz.
Pdr.Mariusz

4. Data: 2006-10-07 11:29:46

Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eMCe" napisał:

> [...]
> leci dalej. Nie dość, że to irytujące, to na dodatek, powoduje straszne
> zużycie wody. Czy da się to jakoś samemu naprawić?

Prawdopodobnie wystarczy wyczyścić. Zanieczyszczenie dostało się do zaworu i
choć pływak dociska zawór, paproch uniemożliwia całkowite zamknięcie.
Zajrzyj, wyczyść, sprawdź. Nic trudnego.

Pozdrawiam,
Przemek

http://madoniowie.republika.pl
Rozdarcie społeczeństwa rozgrywa się na fortepianie partyjnym. (Stanisław
Cat-Mackiewicz)

5. Data: 2006-10-07 14:41:37

Od: eMCe <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mała napisał(a):
> [...]
> płynie, otworzyć spłuczkę wymontować ten pływak, a np. w Castoramie kupić nowy.
> Koszt nie pamiętam, ale drogie to nie było, ze 30 złotych chyba.

Ja nie miałam cierpliwości :) Kolega naprawił. Wspomniana część
kosztowała 9zł. Czyszczenie starej nie pomogło :-)
Dzięki za odpowiedzi!
eMCe

6. Data: 2006-10-08 18:20:57

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2006-10-07 09:04, Niejaki/a DwaSkrzydla bedac w stanie
euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> [...]
> Pdr.Mariusz
> eMCe wrote:
> w spłuczce zaczęła mi cały czas lecieć woda.

Odp.: Bo zaburza naturalną kolejność czytania.
Pyt.: Dlaczego?
Odp.: Odpowiadanie na górze listu (top-postowanie).
Pyt.: Co jest najbardziej irytujące w Usenecie?

czaisz ?

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

7. Data: 2006-10-09 12:49:06

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Kutyla" <S...@j...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pyt.: Dlaczego?
> Odp.: Odpowiadanie na górze listu (top-postowanie).
> Pyt.: Co jest najbardziej irytujące w Usenecie?

Właśnie szukam autora powyższego tekstu, ktoś może wie kto nim był?

--
bqb znaczek wiadomo jaki bqb.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!

Niepalna wykladzina ?
Sztukateria. Styropian, czy gips?
kupuje mieszkanie cz.2
pralka Bosch WLF 20460 PL