spodnium na wesele dla 11-latki

1. Data: 2011-05-27 21:18:02

Temat: spodnium na wesele dla 11-latki
Od: gocha <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Mam problem z odpowiednim strojem dla mojej córci. Niedługo idziemy na
ślub, a moja 11-letnia nie chce słyszeć o sukience ani nawet spódnicy.
Ma ochotę na spodnium. Tylko jak to zrobić, żeby nie wyglądała jak
młodociana bizneswomen? Falbanki i kokardki tudzież inne "dziecinne"
ozdoby też są be. Może coś mi doradzicie?
Gocha

2. Data: 2011-05-28 16:52:16

Temat: Re: spodnium na wesele dla 11-latki
Od: "Ula Głuszek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gocha" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
y.googlegroups.com...
[...]

Jakieś rurki w jedynym słusznym kolorze czyli czarnym i tunika

--
Pozdrawiam Ula

3. Data: 2011-05-29 20:01:22

Od: Orka <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-28 18:52, Ula G?uszek pisze:

> Jakie? rurki w jedynym s?usznym kolorze czyli czarnym i tunika

Ale wiesz, co to jest spodnium?

--
orka

4. Data: 2011-05-30 08:56:24

Od: "Ula Głuszek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Orka" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ale wiesz, co to jest spodnium?
>
> --
> orka

Wiem

--
Pozdrawiam Ula

5. Data: 2011-08-08 13:19:26

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Może takie inspiracje:
http://4.bp.blogspot.com/-6u-2gP-_cUk/ThSeLfDUaeI/AA
AAAAAAADo/ZgYD1oRp0Xk/s400/styl_marta_spodnium3.jpg

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRXjSxCOEmhf
jZOTwDvtcQ4RXjTQUeCNM5D9q19L6j2OQEkqJX6

biżuteria wire-wrapping, biżuteria srebrna
Noc Świętojańska na Kiermaszu Rękodzieła
xxx brzoza poszukuję wzoru
majowe spotkanie w krakowie
Decoupage-szukam linków do dobrych sklepów z serwetkami