sposob na pocenie?

1. Data: 2001-07-19 22:20:09

Temat: sposob na pocenie?
Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

jest jakis skuteczny lek na nadmierna potliwosc?
szlag mnie juz trafia, jak sie zaczyna upal to
jestem caly mokry... i tak patrzac po ludziach,
to oni sie tak nie poca. chyba ze po wysilku,
a ja starczy ze sie przejde 20 metrow i jestem
mokry.

--l

2. Data: 2001-07-20 05:42:13

Temat: Re: sposob na pocenie?
Od: "piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leszek A. Szczepanowski <t...@a...pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych
napisał:P...@z...i
te.pwr.wroc.pl...
> [...]
> jestem caly mokry... i tak patrzac po ludziach,
> to oni sie tak nie poca. chyba ze po wysilku,
> a ja starczy ze sie przejde 20 metrow i jestem

sprobuj poszukac w watkach z 17.07; 11.07, 08.07
ostatnio to czesto poruszany problem :))

--
Piotr
www.techfarm.prv.pl

Zyrtec