sposoby myślenia

1. Data: 2003-04-26 11:27:15

Temat: Re: sposoby myślenia
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

patrycja. napisał:

> a może jej makijaż po prostu idealnie maskował wszelkie mankamenty? ;D

Może ;). W każdym razie był zrobiony perfect, bo nie rzucał się w oczy.
;)

> biedactwa ;D

E tam. ;) Ostatnio zaczynam się zastanawiać, czy przypadkiem w realu się
nie blokuję, bo już kilka razy miałem sen, w którym
wzruszenie/histeria/zdenerwowanie powodowało, że nie mogłem normalnie
mówić i musiałem z wysiłkiem szeptać. Mechanizm wydaje mi się
prawidłowy, ale w realu nigdy czegos takiego nie przeżyłem. Dodatkowo w
śnie przeżywam to Osobiście a nie jako obserwator.

Flyer

1. Data: 2003-04-26 11:49:27

Od: "Greg" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"patrycja." w news:b8dmpl$e40$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

> ha! właśnie mi się przypomniało że _podobno_ ;)
> ludzie szczęśliwi mają zawsze kolorowe sny...

Kolory najlepiej zapamietalem w snie... w ktorym dokonano ataku
rakietowego na jakies miasto, ktorego mieszkancy do ostatniej chwili
niczego sie nie spodziewali. Ta panika i chec ukrycia sie... A wszystko
to w sloneczny dzien.

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-04-26 12:42:39

Od: "elynsynos" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg:
> [...]
> rakietowego na jakies miasto, ktorego mieszkancy do ostatniej chwili
> niczego sie nie spodziewali. Ta panika i chec ukrycia sie... A wszystko

Ha! Też miałam podobny sen. Miasto było pół Kraków (ul. Szewska) pół Bagdad
(Saddam). Też biały dzień. Olbrzymie bomby, leje po nich. Kolory też były.
Na trzy miesiące przed...

K.

1. Data: 2003-04-28 11:33:10

Temat: dodatek
Od: "Silvio_Manuel" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "patrycja." <p...@K...pl> napisał w wiadomości

Droga Patrycjo.
Na Twój post (inne posty Twojego autorstwa zresztą również) odpowiedziało
wiele osób. Prosisz w nim o rzecz bardzo osobistą - opisanie sposobu
myślenia. Czy o czymś nie zapomniałaś ? ;)

Silvio Manuel

1. Data: 2003-04-28 11:54:12

Temat: Re: dodatek
Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Silvio_Manuel"
> Droga Patrycjo.

"Droga to prosta odpowiedź na głupie pytanie"
no to tak bonusowo ;) nie, nie wiem co to znaczy ;D

> Prosisz w nim o rzecz bardzo osobistą - opisanie sposobu
> myślenia.

osobistą ale nie intymną :)

> Czy o czymś nie zapomniałaś ? ;)

niech no _pomyślę_....
.... nie? ;D

jeśli chodzi o mój sposób myślenia to opisałam go w tamtym wątku w reposcie
do kogoś :)

/ja

1. Data: 2003-04-28 13:43:44

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> niech no _pomyślę_....
> .... nie? ;D
> /ja

napisałaś wcześniej: "widzę twarz internetowego rozmówcy którego nigdy
naprawdę nie widziałam..

interesuje mnie, czy w czasie tych ..... widziałaś "Silvio Manuela"?
czy obraz ten utrwalił Ci się, czy zniknął, gdy próbowałaś go analizować?

szczerze zaciekawiony
:-)
ksRobak

1. Data: 2003-04-29 11:15:09

Temat: Odp: sposoby myślenia
Od: "gido1" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

...to jak myślisz czyni cię tym kim jesteś ....- mówił kiedyś mały
zabiedzony murzynek na reklamówce w National G

Użytkownik patrycja. <p...@K...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b89jr0$90k$...@n...news.tpi.pl...
> to mnie zawsze intrygowało :] czy wszyscy myślimy w ten sam sposób? chodzi
> sprawy czysto (a może nie czysto;) techniczne.. jak wygląda Wasze
myślenie?
> czy jest to "rozmowa" czy widzicie obrazami czy to zależy od sytuacji...?
> hmmm?
> please :]

Ostrosłup relacji społecznych
kurs NLP...
liteteraturka-zaslyszne
Pomoc społeczna - prośba o pomoc w pracy magisterskiej
Życiowe problemy pewnej kaczki ;)