sposoby na zdobycie funduszów na wózek?

1. Data: 2003-01-05 10:56:18

Temat: sposoby na zdobycie funduszów na wózek?
Od: "Roj" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
mam do was pytanie. Jakie są sposoby na zdobycie funduszów na wózek
elektryczny. Wózek jaki sobie wymażyłem i jaki byłby mi potrzebny niestety
jest poza moimi możliwościami finansowymi. Kosztuje on bagatela ok. 20 tys.
zł, a ja jestem inwalidą 1 grupy (zanik mięśni) i mieszkam z Mamą emerytką.
Żyjemy z mojej renty socjalnej i Mamy emerytury dlatego nie stać nas nawet
na raty na takie cacko. Proszę opiszcie może jak wam udało się zdobyć
peniążki na podobne cele. Nadmienię, że nie mam zielonego pojęcia czy są
jakieś dofinansowania, jak mogę zbierać fundusze od sponsorów itp.
Informację proszę na grupie -może i inni niewiedzący skorzystają lub na
maila albo na gadu-gadu mój numer 1459975.
Pozdrawiam Sebastian

2. Data: 2003-01-05 12:57:35

Temat: Re: sposoby na zdobycie funduszów na wózek?
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

zglos sie do swojego regionalnego oddzialu PFRON oni Ci powiedza i dadza
wniosek. teraz jest to mniej korzystne jak wczesniej - podpiete to teraz
jest pod program PEGAZ.

pozdr.
Arek

3. Data: 2003-01-05 14:36:58

Od: "Radzio" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś czas temu algraf napisał(a):

> zglos sie do swojego regionalnego oddzialu PFRON oni Ci powiedza i
> dadza wniosek. teraz jest to mniej korzystne jak wczesniej -
> podpiete to teraz jest pod program PEGAZ.

Zgadza się Arku. Kiedyś to było bardziej korzystne niż teraz. Teraz
jest pożyczka, a wtedy było bezzwrotne dofinansowanie.
Wnioski na wózek elektryczny chyba składa się do czerwca.
Polecam link związany z programem Pegaz (obszar C)
http://www.pfron.org.pl/4/4_1.htm

Pozdrawiam,
Radzio

--
Radzio e-mail: d...@t...pl
"Jedynym sposobem by żyć, jest pozwolić żyć".

4. Data: 2003-01-05 15:18:55

Od: "Moniuś" <F...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Informację proszę na grupie -może i inni niewiedzący skorzystają lub na
>
> wniosek. teraz jest to mniej korzystne jak wczesniej - podpiete to teraz

Czy program PEGAZ dotyczy tylko wozkow elektrycznych? czy do aktywnej jazdy
także?
Kto podpowie?
Maria

______________________________

ONo
http://ono.ipon.pl/
http://www.idn.org.pl/users/mariat/
______________________________

.
.

5. Data: 2003-01-05 15:22:35

Od: "Roj" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy program PEGAZ dotyczy tylko wozkow elektrycznych? czy do aktywnej
jazdy
> także?
> Kto podpowie?
> Maria

Dzięki ale takie podpowiedzi nie dają mi nic. Bo jak pisałem wózek kosztuje
20 tys. zł dlatego nie stać mnie nawet na raty.

Pozdrawiam Sebastian

6. Data: 2003-01-09 00:42:32

Od: "DUPA JAS" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Coraz trudniej o sponsorow, ale probowac mozna - napisz troche mejli do
najroznieszych firm i organizacji - moze cos skapnie.
Nie wiem czy jestes wierzacy i jakie masz kontakty z parafia (oraz czy jest
tam ksiadz czy sukinsyn) - ale slyszalem ze byly przypadki zbiorek na
niedzielna tace na taki cel
Jesli masz jakies kontakty (np. znajomych, czy dzieci znajomych) w szkolach
czy na uczelniach, mozesz ich poprosic, aby zorganizowali u siebie taka
akcje. Ludzie niechetnie wrzucaja do anonimowych puszek na ulicy, bo duzo
sie mowi o przekretach, ale jesli konktretna osoba robi taka akcje u
siebie - w konkretnym i wiarygodnym celu to - zwlaszcza mlodziez - bardzo
chetnie wplaci jakies drobne kwoty.
Mozesz poprosic jakies instytucje gdzie przewija sie duzo ludzi - typu np.
bank lub sklep, zeby zgodzili sie umiescic np. jakas puszkę na drobne datki
na ten cel.
Moze znasz jakiegos artyste ktory moglby zorganizowac koncert charytatywny,
albo kogos kto ma mozliwosc zorganizowania jakiejs imprezy typu zabawa
karnawalowa, czy dyskteka (np. dyrektor domu kultury, dyrektor szkoly) - z
ktorej czesc dochodu moglaby pojsc na ten cel.

To wszystko co mi przychodzi do glowy - wiem ze jest to klopotliwe, ale
jakie masz wyjscie?
Na pewno kazda z podanych akcji pojedynczo przyniesie drobne kwoty - ale
jesli bedzie robiona rownoczesnie na wielu frontach, to ziarnko do ziarnka -
moze sie zbierze.

LM

Użytkownik "Roj" <r...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Informację proszę na grupie -może i inni niewiedzący skorzystają lub na
> maila albo na gadu-gadu mój numer 1459975.

Serwis 'SamiSobie' - list w sprawie Karty Parkingowej
NTG Badanie serdeczna prosba (przepraszam za spam)
Dzialalnosc gospodarcza a ON
ŻALUZJE /ROLETY DO BIURA !!!
tetraplegik i komputer ??????