sposoby obniżenia poziomu cukru

1. Data: 2004-08-14 18:04:52

Temat: sposoby obniżenia poziomu cukru
Od: "FHULIKOR" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

mam bardzo wysoki poziom cukru we krwi, a co się z tym wiąże w moczu też
robię sobie dziś badania mam około 400 a teraz spadło do 370 i nie umiem
dalej zbić
dopiero od wczoraj wiem, ze mam takie kłopoty z cukrem

co robić??? oczywiście oprócz pójscia z wynikami do lekarza - ale to dopiero
w poniedziałek

Ewa

2. Data: 2004-08-14 20:40:23

Temat: Re: sposoby obniżenia poziomu cukru
Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 14 Aug 2004 20:04:52 +0200, "FHULIKOR" <l...@n...pl>
wrote:

> [...]
>dopiero od wczoraj wiem, ze mam takie kłopoty z cukrem
>
>co robić??? oczywiście oprócz pójscia z wynikami do lekarza - ale to dopiero

Hmm, zmiana diety?
Jeśli chcesz, mogę poszukać

Klapuch

3. Data: 2004-08-14 21:22:24

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 14 Aug 2004 20:04:52 +0200, FHULIKOR wrote:

> co robić??? oczywiście oprócz pójscia z wynikami do lekarza - ale to dopiero
> w poniedziałek

Zasadniczo powinienem odesłać do googla i kazać szukać informacji na
temat diety cukrzycowej, ale poziomy glikemii o których piszesz (a jak
rozumiem kilka kolejnych oznaczeń miałaś na poziomie rzędu 400 mg%) są
na tyle wysokie, że jakem nie interista, to takiego pacjenta
zdecydowanie bym widział w szpitalu. Jeśli w ogóle bierzesz pod uwagę
pobyt w szpitalu - może zgłoś się po prostu na izbę przyjęć.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

4. Data: 2004-08-15 08:43:48

Od: "Simonto" <simonto(USUNTO)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do diabła ! Tylko insulina zbije taki cukier ! Lekarz wypisze ci skierowanie
do szpitala bo masz cukrzyce ! Wal jak w dym NATYCHMOIAST DO SZPITALA -
powyzej 600 - a tyle bedziesz miala po obiedzie mozesz dostac zatrucia
ketonowego i odjechac !

WAL DO SZPITALA TERAZ !!!!!!!!!!

Simonto

5. Data: 2004-08-15 10:40:13

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 15 Aug 2004 10:43:48 +0200, "Simonto"
<simonto(USUNTO)@poczta.onet.pl> wrote:

>WAL DO SZPITALA TERAZ !!!!!!!!!!

Ja rozumiem, wyniki wynikami, ale
jak pani napisala, dopiero od wczoraj wie, ze ma taki wysoki cukier.
Miala taki wczoraj, tydzien i miesiac temu.
Nie wpedzajcie jej w panike.
Jak przezyla ostatnie 20 obiadow to kolejny tez przezyje.
A pomylki w badaniach tez sie zdarzaja.

Teraz wpadnie w panike i stwierdzi, ze jak zje kartofelki to umrze.
nie zachorowala na cukrzyce w nocy, nie siej paniki...

Klapuch

6. Data: 2004-08-15 10:47:17

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 15 Aug 2004 12:40:13 +0200, Klapuch (www.klapuch.komrel.net)
wrote:

> Ja rozumiem, wyniki wynikami, ale
> jak pani napisala, dopiero od wczoraj wie, ze ma taki wysoki cukier.
> Miala taki wczoraj, tydzien i miesiac temu.

Ale jest też rożnica (i to zdecydowana, dla każdego, kto ma choćby
podstawową wiedzę z zakresu biochemii i fizjologii) pomiędzy glikemią
rzędu 220 mg% (jak w pierwszym poście IIRC), a dwukrotnie zmierzoną
glikemią rzędu 400. Jeśli jej nie widzisz, to... To poczytaj trochę. Po
prostu zrób wyjątek i przeczytaj coś z zakresu tej obrzydliwej,
szkodliwej i spiskującej z firmami farmaceutycznymi medycyny.

Człowiek z glikemią 400 powinien trafić do szpitala. Oczywiście o ile
się na to zgadza, bo to jego zdrowie i życie.

7. Data: 2004-08-15 12:21:34

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 15 Aug 2004 11:47:17 +0100, Marek Bieniek
<a...@s...re.invalid> wrote:

> [...]
>podstawową wiedzę z zakresu biochemii i fizjologii) pomiędzy glikemią
>rzędu 220 mg% (jak w pierwszym poście IIRC), a dwukrotnie zmierzoną
Wybacz, umknął mi fakt dwukrotnego badania. Biję się w piersi.

>Jeśli jej nie widzisz, to... To poczytaj trochę. Po
>prostu zrób wyjątek i przeczytaj coś z zakresu tej obrzydliwej,
>szkodliwej i spiskującej z firmami farmaceutycznymi medycyny.

To aż tak źle wyglądam? Uczę się, ale powoli.
(Jak na wyuczonego informatyka to i tak niezle - potrafie poprawnie
zalozyc plaster!)
Ale i tak twierdze, ze nie nalezy panikowac.

Klapuch

8. Data: 2004-08-15 18:01:21

Od: "FHULIKOR" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam złe wyniki ale chyba nie aż tak tragiczne
Dzisiaj jak mierzę co jakiś czas to mam:
rano 130
w południe 275
przed obiadem 284
a teraz mierzyłam to mam 289
zmierzę jeszcze koło 21. to zabaczę

Liczę na dalsze sugestie.
A wie moze ktoś gdzie znajdę jakis program do jadłospisów bo jak liczę to co
zjem jutro na śniadanie to od tych węglowodanów, białka i tłuszczów mi sie w
gowie kręci.

Pozdrawiam
Ewa
Użytkownik "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l>

9. Data: 2004-08-15 18:35:58

Temat: Odp: sposoby obniżenia poziomu cukru
Od: "PiotrMx" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik FHULIKOR <l...@n...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cfo8ia$spg$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
co
> zjem jutro na śniadanie to od tych węglowodanów, białka i tłuszczów mi sie

IMHO sama zmiana jadłospisu nie unormuje takiej glekemii. Co nie znaczy, ze
nie pomoze w leczeniu. Poza tym nie ma danych dot Twojego wieku, wagi oraz
innych chorób, które moga radykalnie zmienić sposob leczenia.
Najczęściej przy glikemii>300mg% nalezy wlaczyc insuline. Chociazby
przejsciowo. Bo takie stezenie glukozy jest toksyczne dla komorek beta
trzustki i ich odpowiedz na leki doustne bedzie osłabiona. Niezaleznie od
wszystkiego w poniedzialek marsz do lekarza.

Piotr Maksymowicz

10. Data: 2004-08-15 18:42:41

Od: "FHULIKOR" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój wiek to 28 lat, waga 60 kg, choroby żadne, ale traz jestem przeziębiona
i mam straszny katar, temperatura około 37st. C

Pozdrawiam
Ewa
Użytkownik "PiotrMx" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

Ścięgno achillesa nadcięte szkłem ! ! !
wyniki morfologii krwi - prosba o wyjasnienie
Jak pić wódkę żeby nie miec nudności?
spirytus salicylowy
Prosba o interpretacje analizy moczu.