spotkało się dwóch samotników na obczyźnie

11. Data: 2009-01-30 10:28:26

Temat: Re: spotkało się dwóch samotników na obczyźnie
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:
> tren R pisze:
>
>> no to jest nieco lepiej.
>
> Tzn.?

no z polką będzie miał większe szanse na utrzymanie tego związku

--
http://trener.blog.pl
http://lastfm.pl/label/trener

12. Data: 2009-01-30 10:29:20

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> no z polką będzie miał większe szanse na utrzymanie tego związku

Zwłaszcza że Polka ma przecież jasne zasady :)

Ewa

13. Data: 2009-01-30 10:30:08

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Sty, 10:33, "Saulo" <s...@l...po> wrote:
> medea<e...@p...fm>news:gluhc7$ocl$1@nemesis.n
ews.neostrada.pl

im_jest_nowa_milos...

> http://www.efakt.pl/politycy/artykul.asp?artykul=409
26więcej

> Kim jest tajemnicza kobieta, którą poznał w Londynie? Jak ma na imię, skąd
> pochodzi? Dziś Fakt przedstawia jej prawdziwą historię.
> [...]
> Wyjechała zaraz po
> maturze.
> [...]
> a zwykłą dziewczyną bez matury
> [...]
Tiaa, dziewczyna bez matury wyjechala zaraz po maturze... Dobre...

Pozdrawiam,
F.

14. Data: 2009-01-30 13:16:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jan 2009 10:42:19 +0100, medea napisał(a):

26 więcej

> Czytałam, tam jest przekierowanie do "Faktu".

> Ha ha! Takie wspólne zainteresowania to można znaleźć niemal z każdym.
> Jak już Kaziu i Isabel są tacy otwarci, to niech wprost napiszą, o co
> chodzi. ;)
>
> Ewa

No jak to: zjadą cały świat :-D

PS. Zajmie im to jakieś 10 lat, a potem... nowe trasy ;-)

15. Data: 2009-01-30 13:23:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jan 2009 14:10:52 +0100, Flyer napisał(a):

> medea; <gluhc7$ocl$1@nemesis.news.neostrada.pl> :

m_jest_nowa_milosc_Marcinkiewicza_.html

> Jego lektorka i podwładna? ;>

Podkładna.

16. Data: 2009-01-30 13:39:17

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

m_jest_nowa_milosc_Marcinkiewicza_.html

> Podkładna.

http://images23.fotosik.pl/219/b7a76fd8d5e64d96med.j
pg

--
http://trener.blog.pl
http://lastfm.pl/label/trener

KM trzyma się jednak mocno
Co się działo przez ostatnie 1k postów?
Żart z imprezki II
Biedne palestynskie dzieci, jak mi ich zal! Zaraz sie poplacze...
Turystyka w Palestynie