[spoza tematyki] Pytanko

1. Data: 2006-10-24 19:39:13

Temat: [spoza tematyki] Pytanko
Od: Mimi <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja troszkę spoza tematu (nie krzyczcie proszę :) )... Tyle razy już mi
pomogłyście a nie znam nikogo innego w Krakowie więc liczę na Was.
Poszukuję bowiem książki Rötzer Josef, SZTUKA PLANOWANIA RODZINY.. Jakby
ktoś wiedział gdzie w Krakowie można ją dostać to byłabym wdzięczna za
informację (najlepiej by było namiar na jakiś sntykwariat). Obeszłam parę
antykwariatów i księgarni i nic... Wiem, że jest w księgarniach
internetowych, ale w tej chwili nie stać mnie za bardzo na dopłatę za
przesyłkę :( (koniec miesiąca).

Pozdrawiam,
Monika

2. Data: 2006-10-24 20:11:28

Temat: Re: [spoza tematyki] Pytanko
Od: "Ola P." <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mimi" napisał w wiadomości ...
> [...]
> chwili nie stać mnie za bardzo na dopłatę za przesyłkę :( (koniec miesiąca).

A tu? http://www.allegro.pl/search.php?string=SZTUKA+PLANO
WANIA+RODZINY

Pozdr.
Ola P.

3. Data: 2006-10-25 04:32:49

Od: Mimi <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24-10-2006 o 22:11:28 Ola P. <n...@a...pl> napisał(a):

> A tu? http://www.allegro.pl/search.php?string=SZTUKA+PLANO
WANIA+RODZINY

> Pozdr.
> Ola P.

Już tam też patrzyłam, ale ceny nie wiele różną się od tych w księgarni.
Niektóre nawet wyższe niż w księgarniach internetowych więc jak już
miałabym tyle zapłacić to wolałabym księgarnię w realu (mam manię
chodzenia do księgarni - taki nałóg zaraz obok chodzenia do pasmanterii ;)
).

Pozdrawiam,
Monika

4. Data: 2006-10-25 07:27:34

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mimi wrote:
> [...]
> jest w księgarniach internetowych, ale w tej chwili nie stać mnie za
> bardzo na dopłatę za przesyłkę :( (koniec miesiąca).

Niektóre księgarnie internetowe mają w dużych miastach możliwość odbioru
osobistego (wiec bez kosztów przesyłki). Sprawdź.

Pozdrawiam
Bea

5. Data: 2006-10-25 13:34:55

Temat: Re: Pytanko
Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mimi napisał(a):
> [...]
> antykwariatów i księgarni i nic... Wiem, że jest w księgarniach
> internetowych, ale w tej chwili nie stać mnie za bardzo na dopłatę za

Może mamsz kogoś zaprzyjaźnionego, kto bywa w Warszawie? Zajrzyj tu
http://www.ksiazkiprawo.pl/index.php?s=Sztuka_planow
ania_rodziny_38785501193KS.html.
Cena przystępna, można odebrać osobiście - tu :

Księgarnia Internetowa Drops.pl
ul. Niepodległości 52
02-626 Warszawa

A jeśli idzie o koszty przesyłki - zbieram amatorów czytania,
wysyłamy wspólne zamówienie i najczęściej zwalniana jestem z
kosztów przesyłki, w najgorszym razie opłatę dzielimy na kilka
osób

Pozdrawiam - Mono

6. Data: 2006-10-25 14:41:28

Od: Mimi <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25-10-2006 o 15:34:55 Mono <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> wysyłamy wspólne zamówienie i najczęściej zwalniana jestem z
> kosztów przesyłki, w najgorszym razie opłatę dzielimy na kilka

No niestety nie mam nikogo znajomego z Warszawy... No nic, poszukam
jeszcze jutro po okolicy i najwyżej zaczekam do pierwszego i wtedy dopiero
zamówię. Po prostu zależało mi na tym żeby jeszcze w tym miesiącu kupić tą
książkę ;) . Jestem jak dziecko, nie mogę się doczekać jak mam sobie coś
kupić :). I tak dzięki za pomoc.

Pozdrawiam,
Monika

7. Data: 2006-10-25 15:13:17

Od: d...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

Mimi napisał(a):
> [...]
> antykwariatów i księgarni i nic... Wiem, że jest w księgarniach
> internetowych, ale w tej chwili nie stać mnie za bardzo na dopłatę za

Spróbuj tutaj
http://www.rodzinna.pl/rodzinna/

8. Data: 2006-10-26 04:48:09

Od: Mimi <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25-10-2006 o 17:13:17 <d...@f...pl> napisał(a):

> Spróbuj tutaj
> http://www.rodzinna.pl/rodzinna/

Tam patrzyłam już wcześniej, ale tam tylko Kippley'ów mają a jakoś ich
otoczka ideologiczna do mnie nie trafia dlatego szukam Rötzera.

Pozdrawiam,
Monika

9. Data: 2006-10-26 05:27:07

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mimi napisał(a):

> Tam patrzyłam już wcześniej, ale tam tylko Kippley'ów mają a jakoś ich
> otoczka ideologiczna do mnie nie trafia dlatego szukam Rötzera.
>
> Pozdrawiam,
> Monika
Też zajrzałam i chyba nie jest to moja ulubiona księgarnia :-)))))))
Pozdrawiam Mono

Wyroby na kiermasz
[OT] Krakowskie spotkanie - fotki
Schemat obrazka- prosze