spóźnione sadzenie cebulowych ;-)

1. Data: 2007-01-17 17:37:46

Temat: spóźnione sadzenie cebulowych ;-)
Od: jasio p <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

dopiero dziś wsadziłem kilkadziesiąt cebul
tulipanów i innych cabulastych

leżały sobie spokojnie zapomniane w domku
aż do wczoraj - aż przypadkiem się "odnalazły"

ciekawe co z nich wyrośnie na wiosnę :-)
widać było po niektórych cebulkach, że "nie są
w formie"

dam znać za 2-3 miesiące jak sobie poradziły ;-)

Jasio P

2. Data: 2007-01-17 17:57:26

Temat: Re: spóźnione sadzenie cebulowych ;-)
Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jasio p"

> [...]
> aż do wczoraj - aż przypadkiem się "odnalazły"
>
> ciekawe co z nich wyrośnie na wiosnę :-)
> widać było po niektórych cebulkach, że "nie są

ja dziś na ścieżce znalazłam dwie cebulki zonkili - nie mam pojęcia skąd
się tam wzięły - wiatr wyrwał ??? ;)
Tez wsadziłam w glebę - poobserwujemy :-)

--
ewa

wiertnice budowlane
Kto mi powie...
Deren bialy Sibirica - do oddania okolice Warszawy
Czego to ludzie nie wymyślą
Ochrona przed wiatrem