sprawozdawczo

1. Data: 2004-08-09 09:35:30

Temat: sprawozdawczo
Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
spieszę donieść, że kupione w Biedronce zamiast serka lilie orientalne
zakwitły i oszałamiająco pachną. Nornice skoncentrowały się pod czarną
agrowłókniną położoną nieopodal i na ten sezon zostawiły cebulki w spokoju.
Oczywiście na torebce nie było żadnej informacji o pielęgnacji, więc pytam
jakie są Wasze doświadczenia. Czy wykopujecie je (orientalne) jesienią, czy
ryzykujecie zostawienie w gruncie. Moje posadzilam miedzy różami, więc będą
miały kopczyk z ziemi.
Czarna agrowłóknina dla nornic jest idealna. Nigdy dotąd nie miały u mnie
tak świetnych warunków. Ale mimo wszystko zabezpiecza ziemię przed
wysychaniem, więc nawet te obryte wokół rośliny wyglądają zadziwiająco
dobrze. Zresztą lato w mojej okolicy (Zagłębie) bylo bardzo sprzyjające dla
roślin. Dość dużo deszczy i ciepło. A mimo to nie ma komarów. I to nawet w
lasach, zauważyliście? Z Wojsławic przywiozłam sobie azalię pontyjską i
cyprysika nutkajskiego. Tam wszysko takie duże a u mnie takie byle krzaczki.
Ale przynajmniej można zobaczyć docelowe wielkości:) Niech Wam wszysko
pięknie rośnie.
Ach, mój krzew winny ma jedno dorodne grono:)
Pozdrawiam Gabi

2. Data: 2004-08-09 11:16:06

Temat: Odp: sprawozdawczo
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik GabiS <s...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cf7grl$lsn$...@p...gliwice.pl...

> Ach, mój krzew winny ma jedno dorodne grono:)

I to jest dobra wiadomość! :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2004-08-09 15:50:30

Temat: Re: sprawozdawczo
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

GabiS napisała w wiadomości: ...
>Witajcie,
>spieszę donie?ć, że kupione w Biedronce zamiast serka lilie orientalne
>zakwitły i oszałamiaj?co pachn?. Nornice skoncentrowały się pod czarn?
>agrowłóknin? położon? nieopodal i na ten sezon zostawiły cebulki w spokoju.
>Oczywi?cie na torebce nie było żadnej informacji o pielęgnacji, więc pytam
>jakie s? Wasze do?wiadczenia. Czy wykopujecie je (orientalne) jesieni?, czy
>ryzykujecie zostawienie w gruncie.

Czesc, ja zostawiam w gruncie, potem wszystko zalezy od zimy, niektore
przemarzaja, ale cebule nie sa drogie i tak zawsze wiosna dosadzam nowe.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

4. Data: 2004-08-10 05:30:14

Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> napisał

> Czesc, ja zostawiam w gruncie, potem wszystko zalezy od zimy, niektore
> przemarzaja, ale cebule nie sa drogie i tak zawsze wiosna dosadzam nowe.
> Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Dzięki, to ja też zostawię.
Ze śmiesznostek ogrodowych: wysiałam zatrwian Suworowa, mial mieć docelowo
50 cm. Wyrósł na 5! Coś w sam raz dla Basi Kulesz:)
Serdeczności
Gabi

trawnik - czy jeszcze warto
kwiaty
Ratunku pszczoły w altance!!(Kraków) straż mnie olała...
kudzu
sprzedam ziemie z wykopu