sprostowanie

1. Data: 2002-06-04 21:14:45

Temat: sprostowanie
Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na serwerku w katalogu z dnia 03.06.2002 jest "czytająca" luzem i
"czytająca" w katalogu "kram z robótkami wydanie specjalne..." - to NIE są
te same obrazy. Natomiast plaża Moneta luzem i w wyżej wymienionym katalogu
SĄ takie same. My chyba z Elą miałyśmy fazę na skanowanie tego samego :))
(oprócz Moneta były jeszcze kaktusy :))) ). Mam nadzieję że nie narobiłam
zamieszania.

******* Magda *******
(Białystok)
GG 1582381
m...@p...onet.pl

1. Data: 2002-06-04 22:13:13

Temat: Re: sprostowanie
Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale się porobiło.
Czytającą wrzuciłam, bo była prośba chyba właśnie od Ciebie. Którą w końcu
będziesz wyszywać?
I nie ma za co dziękować, bo zaczynam się rumienić (a jestem już na to za
stara).
A plaża, bo ktoś szukał wzorów morskich. Jeśli jeszcze masz w zanadrzu
żaglowiec i kilka obrazów ze słonecznikami, to chyba mi skrzydła opadną.
Szczerze mówiąc jeszcze nie obejrzałam wszystkiego nowego na serwerku, bo
przesyłałam pliki i miałam z tym problemy. Ale dobrze, ze nie wrzuciłam
kaktusów, bo wtedy bym się zaparła i nie wysyłała już więcej nic.
A jeszcze kilka obrazków mam przygotowanych do wysłania.
Aby uniknąć takich powtórek prosiłam o podawanie źródeł. Tylko, że sama
notatki o pochodzeniu obrazków umieściłam w spakowanym pliku. Też mądrze!
Ale nic to, pracujmy dalej.
A jak chcesz zobaczyć czytającą, to jest na stronie u Małgosi
http://www.ats.pl/~gosiaw/

Pozdrawiam i życzę sobie i Tobie miłej współpracy.
Ela0626
(Warszawa)

1. Data: 2002-06-04 22:19:35

Od: "grzesiek" <g...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na serwerku w katalogu z dnia 03.06.2002 jest "czytająca" luzem

a dlaczego ja nie moge tego otworzyc? tzn rozpakowac?

probowalem pare razy i nic :((

pozdrawiam grzesiek

1. Data: 2002-06-05 06:28:07

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czytającą wrzuciłam, bo była prośba chyba właśnie od Ciebie. Którą w końcu
> będziesz wyszywać?

Chciałam tą co Ty wrzuciłaś oczywiście. A swoją czytającą wrzuciłam bo
obiecałam dziewczynom że zeskanuję cały dodatek kramu z robótkami i tam też
była czytająca tylko że inna :)))

> I nie ma za co dziękować, bo zaczynam się rumienić (a jestem już na to za
> stara).

Nie przesadzaj kobiety zawsze mają tylko skończone 18 lat ;)))

> A plaża, bo ktoś szukał wzorów morskich. Jeśli jeszcze masz w zanadrzu
> żaglowiec i kilka obrazów ze słonecznikami, to chyba mi skrzydła opadną.

Nie mam więcej żadnych rewelacji wszystko co zeskanowałam to hurtem
wrzuciałam na serwerek (trochę to trwało). Więc nie obawiaj się i niech Ci
twoje skrzydła piękne nie opadają :)))

> Ale dobrze, ze nie wrzuciłam
> kaktusów, bo wtedy bym się zaparła i nie wysyłała już więcej nic.

Ja żałuję że nie przydadzą się :(((. Chciałam się dorzucić do Twojej
kolekcji. Ale to nic ja jeszcze kiedyś znajdę takiego kaktusa którego Ty nie
będziesz miała :)))

> A jeszcze kilka obrazków mam przygotowanych do wysłania.

Wysyłaj wysyłaj wiesz że jestem uzależniona od ściągania nowych wzorków
:))). Może jakiś odwyk by sie przydał :) Może zbiorowy odwyk :))). Ja chyba
jednak nie chcę :)))

> A jak chcesz zobaczyć czytającą, to jest na stronie u Małgosi
> http://www.ats.pl/~gosiaw/

Widziałam już tą czytającą i dlatego chciałam ją mieć. Jest śliczna.

> Pozdrawiam i życzę sobie i Tobie miłej współpracy.

A pewnie że miłej współpracy :)))

******* Magda *******
(Białystok)
GG 1582381
m...@p...onet.pl

1. Data: 2002-06-05 06:30:12

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a dlaczego ja nie moge tego otworzyc? tzn rozpakowac?
>

> probowalem pare razy i nic :((

U mnie się otwiera bez problemu mimo iż nigdy nie widziałam takiego
rozszerzenia (rar) więc nie jestem w stanie Ci pomóc. Jak nie dasz sobie
rady to daj znać to przepakuję na zipa i prześlę Ci na priv

******* Magda *******
(Białystok)
GG 1582381
m...@p...onet.pl

1. Data: 2002-06-05 06:35:23

Od: "Tomi Fu" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a dlaczego ja nie moge tego otworzyc? tzn rozpakowac?
>

> probowalem pare razy i nic :((

jezeli jest to spakowane Rar-em to mozna spróbowac rozpakować Windows
Commanderem, jezeli nie da sie, to polecam: wrar30b7

z pozdrowieniami
Tomi Fu

P.S. Jezeli to nie pomoze, albo to nie jest spakowane rarem polecam WinAce

1. Data: 2002-06-05 07:31:21

Temat: Odp: sprostowanie
Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj, to dobrze, bo jak przeczytałam, że Grzegorz ma problemy z moim plikiem,
to wszystko mi opadło, i wzięłam i poszłam spać.
Zwłaszcza, że wysyłałam na serwer sloneczniki i też mi się nie calkiem
udało.
Ale postaram się wysyłać pliki niespakowane.
Pozdrawiam
Ela0626

Użytkownik Madziula <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:adkavj$ru4$...@s...icm.edu.pl...

1. Data: 2002-06-05 09:35:12

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie przesadzaj kobiety zawsze mają tylko skończone 18 lat ;)))

Ja te 18 lat mam ukończone już x-razy.

> Ja żałuję że nie przydadzą się :(((. Chciałam się dorzucić do Twojej
> kolekcji. Ale to nic ja jeszcze kiedyś znajdę takiego kaktusa którego Ty
nie
> będziesz miała :)))

Bardzo proszę - szukaj.

> Wysyłaj wysyłaj wiesz że jestem uzależniona od ściągania nowych wzorków
> :))). Może jakiś odwyk by sie przydał :) Może zbiorowy odwyk :))). Ja
chyba
> jednak nie chcę :)))

Ja chcę na odwyk! Ostatnio nie mam czasu krzyżykować, bo siedzę przy
skanerze albo czytam posty, a w wolnych chwilach wciągam sobie kolorowe
nitki w kanwę, żebym później miała łatwiej wyszywać - było o tym kiedyś.

> A pewnie że miłej współpracy :)))
>

> Pozdrawiam

Ela0626
(Warszawa)

1. Data: 2002-06-05 12:35:44

Od: "grzesiek" <g...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozszerzenia (rar) więc nie jestem w stanie Ci pomóc. Jak nie dasz sobie
> rady to daj znać to przepakuję na zipa i prześlę Ci na priv

to ja poprosze na g...@p...onet.pl

pozdrawiam i przepraszam za problemy

grzesiek
lublin/krakow (juz niedlugo :((( )/gorlice

1. Data: 2002-06-05 12:38:19

Od: "grzesiek" <g...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, to dobrze, bo jak przeczytałam, że Grzegorz ma problemy z moim
plikiem,
> to wszystko mi opadło, i wzięłam i poszłam spać.

nie przejmuj sie mna tak bardzo :)))

> Zwłaszcza, że wysyłałam na serwer sloneczniki i też mi się nie calkiem
> udało.
> Ale postaram się wysyłać pliki niespakowane.

lepiej wysylaj spakowane, bo niektorzy korzystaja z modemu a to kosztuje
dosc drogo

> Pozdrawiam
> Ela0626

pozdrawiam grzesiek