sprzęt AGD do zabudowy czy wolno stojący

1. Data: 2008-08-17 12:24:22

Temat: sprzęt AGD do zabudowy czy wolno stojący
Od: "Ewa" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczów

Właśnie stoję przed wyborem sprzętu do kuchni i mebli. Płyta i piecyk siłą
rzeczy będzie zabudowana. A jak to jest z lodówką i zmywarką ?? Z Waszego
doświadczenia jakie są cechy, plusy i minusy sprzętu do zabudowy i
wolnostojących. Nigdy nie miałam sprzętu do zabudowy. Mogę sobie wyobrazić
że do zabudowy sprzęt jest mniej pojemny w środku (mam rację?), jest problem
z wymianą sprzętu ??, a co np. jak leci woda z tyłu zabudowanej zmywarki ???
Plusa wyobrażam sobie tylko jednego kuchnia ładniej wygląda. Coś jeszcze?

mile widziane wszelkie sugestie i rady
pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2008-08-17 17:14:27

Temat: Re: sprzęt AGD do zabudowy czy wolno stojący
Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

odczucia subiektywne:
zmywarka niezabudowana jest brzydka,
lodówka zabudowana zle bedzie sie przegrzewała

3. Data: 2008-08-17 19:07:12

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Aug 17, 2:24 pm, "Ewa" <j...@o...pl> wrote:
> [...]
> wolnostojących. Nigdy nie miałam sprzętu do zabudowy. Mogę sobie wyobrazić
> że do zabudowy sprzęt jest mniej pojemny w środku (mam rację?),
Nie masz.
Zabudowa tak z grubsza oznacza że do drzwiczek sprzętu mocuje się
płytę meblową.

> jest problem
> z wymianą sprzętu ??, a co np. jak leci woda z tyłu zabudowanej zmywarki ???

Dokładnie tak sam jak nie nie jest zabudowana, trzeba wysunąć i
poprawić wąż :-)

> Plusa wyobrażam sobie tylko jednego kuchnia ładniej wygląda. Coś jeszcze?

Zwykle dużo ładniej, białe czy nawet srebrne drzwiczki wśród
drewnianych wyglądają ... jak wyglądają.
Przy mdfach czy innych plastikach pewnie da się jakoś estetycznie
pogodzić.
Drugi plus to taki że teściowa nie wie które drzwiczki to lodówka ;-)

--
ZZ@private

4. Data: 2008-08-18 07:24:52

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Sie, 21:07, ZbyszekZ <z...@g...com> wrote:

> Drugi plus to taki że teściowa nie wie które drzwiczki to lodówka ;-)

Toć z jakąś teściową rozmawiasz.

5. Data: 2008-08-18 12:44:01

Od: "Ewa" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Toć z jakąś teściową rozmawiasz.

O kurcze! To ja tak staro wygłądam ? :)
Może kiedyś w przyszłości nią będę...za jakieś 20 lat :)

Ewa

6. Data: 2008-08-18 13:27:46

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sie, 14:44, "Ewa" <j...@o...pl> wrote:
> Toć z jakąś teściową rozmawiasz.
>
> O kurcze! To ja tak staro wygłądam ? :)
> Może kiedyś w przyszłości nią będę...za jakieś 20 lat :)
>
> Ewa

Co się odwlecze - to nie uciecze!

7. Data: 2008-08-18 22:25:56

Od: "Chiron" <eleuzis@no_spam.polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zmywarki ???
> Plusa wyobrażam sobie tylko jednego kuchnia ładniej wygląda. Coś jeszcze?

Do zabudowy- porównaj ceny- jest trochę droższy sprzęt. Jeśli chodzi o
lodówkę- to do zabudowy jest na ogół dość małą. Jeśli Ci wystarcza - to ok,
ale w porównaniu z analogiczną wolnostojącą- sporo droższa. Zabudowywać
wolnostojącej lodówki nie radzę. Ja bym sugerował wszystko do zabudowy
(ładniejsze i mniej miejsca)- za wyjątkiem lodówki (do zabudowy małą i
bardzo droga)

Chiron

8. Data: 2008-08-24 15:55:33

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Źle rozumujesz, lodówka zabudowana ma dodatkową ekstra izolację po bokach, od frontu
i od góry, więc lepiej trzyma zimno.
JaC

-----

9. Data: 2008-08-24 17:50:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 24 Aug 2008 17:55:33 +0200, 666 napisał(a):

> Źle rozumujesz, lodówka zabudowana ma dodatkową ekstra izolację po bokach, od
frontu i od góry, więc lepiej trzyma zimno.
> JaC
>

> -----

...a za zmywarką w razie wycieku przy odpływie powstanie piękna plama
wilgoci, którą odkryjemy dopiero kiedy grzyb wyjdzie poza obręb bliższych
i dalszych szafek...
"Jestem sam dla siebie bohaterem, ale jestem zbyt wielkim tchórzem, aby sam
sobie to przyznać."
M.A.S.H.

10. Data: 2008-08-25 03:02:50

Od: yoja <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> ...a za zmywarką w razie wycieku przy odpływie powstanie piękna plama
> wilgoci, którą odkryjemy dopiero kiedy grzyb wyjdzie poza obręb bliższych
> i dalszych szafek...

Ale przecież można tego łatwo uniknąć, podłączając zmywarkę "do ściany"
nie bezpośrednio za urządzeniem, a za szafką stojącą obok zmywarki -
najprostsza sytuacja jest wówczas, gdy obok zmywarki znajduje się zlew,
gdyż szafki przeznaczone pod zlew z natury są częściowo pozbawione
tylnej ścianki, co zapewnia dobry dostęp do przyłącza wody i odpływu, a
także do gniazdka zasilającego.
Oczywiście można też wyciąć niezbędne do takiego dostępu otwory w tylnej
ściance innej szafki.
A rurki i kable przyłączeniowe zmywarek są chyba zazwyczaj stosunkowo
długie, co zapewnia odpowiednią elastyczność z punktu widzenia
lokalizacji przyłączy.

Yoja

Barierki ze stali nierdzewnej / drewna na podkarpaciu
Pompa cieplna do domu
czyszczenie płytek ceramicznych
czyszczenie deski wc
pościel satynowa