sprzęt do placków

1. Data: 2005-03-01 17:16:07

Temat: sprzęt do placków
Od: "tmk" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kocham placki ziemniaczane. Poszukuję sprzętu , który jest w stanie utrzec
najtwardszy ziemniak. Teraz jest tak, ze pseudomalakser jest w piwnicy-bo na
twardych ziemniakach sie zacina , a mąż trze, a właściwie tarł, bo się
zbuntował. Proszę poleccie jakiś konkretny model.z góry dzieki
pozbawiona placków TMK

1. Data: 2005-03-01 17:20:12

Temat: Re: sprzęt do placków
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tmk" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> twardych ziemniakach sie zacina , a mąż trze, a właściwie tarł, bo się
> zbuntował. Proszę poleccie jakiś konkretny model.z góry dzieki

ja mam stary robot moulinexa - w serwisie dokupilam czesc do plackow -
starcie 2 kg zajelo mi ostatnio jakies 1,5 minuty:)

1. Data: 2005-03-01 17:35:34

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

tmk wrote:
> [...]
> twardych ziemniakach sie zacina , a mąż trze, a właściwie tarł, bo się
> zbuntował. Proszę poleccie jakiś konkretny model.z góry dzieki

Jeden sprzet, ktory "zmieli" ziemniaki na tak drobno, jak reczna tarka,
to blender. Ja kroje ziemniaki w kostke i umieszczam w blenderze,
dolewajac troche wody, zeby sie nie zacinal.

Drugie rozwiazanie to sokowirowka - polaczyc sok i wiorki z wycisnietych
ziemniakow.

Magdalena Bassett

1. Data: 2005-03-01 17:39:53

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości

> [...]
> dolewajac troche wody, zeby sie nie zacinal.
>
> Drugie rozwiazanie to sokowirowka - polaczyc sok i wiorki z wycisnietych

moj robot jest naprawde b.stary - ma z 9 lat, a mieli dokladnie tak, jak
reczne dlubanie na tarce.

1. Data: 2005-03-01 17:47:47

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam przystawkę do maszynki do mięsa Zelmera, taką do warzyw. Radzi sobie
wyśmienicie.

D.

1. Data: 2005-03-01 18:00:04

Od: "tmk" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:d029d8$19el$1@mamut1.aster.pl...
> Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości

> moj robot jest naprawde b.stary - ma z 9 lat, a mieli dokladnie tak, jak
> reczne dlubanie na tarce.
No tak, ale modelu sprzed 9 lat raczej już nie kupię:(( teraz pewnie nie
tylko obudowa ale i rozwiązania techniczne w środku są inne...
TMK

1. Data: 2005-03-01 18:04:59

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak, ale modelu sprzed 9 lat raczej już nie kupię:(( teraz pewnie nie
> tylko obudowa ale i rozwiązania techniczne w środku są inne...

no wlasnie! ja nie chcialam namawiac cie do szukania starych modeli, tylko
skoro 9 lat temu mozna bylo kupic taki model, to moze obecne maja jeszcze
bardziej nowoczesne funkcje np. same obieraja ziemniaki i potem sie
samo-czyszcza?:)

1. Data: 2005-03-01 18:20:06

Od: "tmk" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:d02asf$5og$1@mamut1.aster.pl...
> [...]
> skoro 9 lat temu mozna bylo kupic taki model, to moze obecne maja jeszcze
> bardziej nowoczesne funkcje np. same obieraja ziemniaki i potem sie
Hm.... tu liczy się czysta siła mięsni tzn silnika, a nie intelektualne
wyzwania. Nie chcę urządzenia, ktore mi zważy ziemniaka, przeswietli,
wydrukuje nazwę odmiany i podając jego gęstość właściwą odmówi starcia;)
TMK

1. Data: 2005-03-01 19:04:02

Od: "svojak" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm może sie to wydać troszke śmieszne ale widziałem jak brat przygotowywał
to wszystko w sokowirówce,jak i na placki ziemniaczane także na pyzy.Może
warto spróbować.
Pozdrawiam-Bogusław.

1. Data: 2005-03-01 22:42:24

Od: "Aneta" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Proszę poleccie jakiś konkretny model.>

Polecam Maszynkę do mielenia mięsa Zelmera model Diana 886.5 (cena ok. 287 zł)
ze specjalna nakładką kupowaną oddzielnie. Jest to szatkownica typ 86.4 (cena
ok. 112 zł). Wyposażenie szatkownicy zdecydowanie wzbogaca funkcjonalność
maszynki do mielenia - umożliwia szybkie ucieranie ziemniaków,
przygotowywanie surówek, tarcie sera oraz szatkowanie na plastry i wiórki.
Produkty możesz zobaczyć na stronie www.zelmer.pl

Najtwardsze ziemniaki wkładam w całości - bez problemu sobie radzi. 1 kg
ściera w około 1 minutę. Gorąco polecam.

Re: jakie zupy?
Zupa ogorkowa-przyprawy.
zielony sos hinduski
ciasteczka czyli prosba o przetlumaczenie....
Wariacje na temat kaszanki