srające psy

41. Data: 2003-05-28 11:31:49

Temat: Re: do wszystkich, RE: srające psy
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:3ED497F7.A9A981D3@people.pl Krystyna
Chiger<k...@p...pl> napisał(a):

> Biedroneczki,
> chodźcie na świeże mróweczki.
>
> Krycha&Co(ty)

Hejka. Krycha, co Ty? To mróweczki niszczą biedroneczki, bo larwy
biedronek zjadają mszyce, a mszyce wydzielają słodką spadź, a mróweczki
uwielbiają słodycze oraz dojenie mszyc i dlatego atakują biedroneczki, bo...
Pozdrawiam odwrotnie Ja...cki

42. Data: 2003-05-28 11:44:28

Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński ) szukaj wiadomości tego autora

<t...@w...pl> napisała:

> Co ja zrobię, że na mnie dziewczyny nie lecą. Żebym chociaz wiedziała co
lubią
> dorosłe to można by spróbować przez żołądek.

To samo co dziewczyny - słodycze! (Wyjaśnienie dla niedomyślnych - nektar).

--
Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

43. Data: 2003-05-28 11:46:15

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Krycha, co Ty? To mróweczki niszczą biedroneczki, bo larwy
> biedronek zjadają mszyce, a mszyce wydzielają słodką spadź, a mróweczki
> uwielbiają słodycze oraz dojenie mszyc i dlatego atakują biedroneczki, bo...

Myslałam, że odwrotnie - niszczą mrówki, a bez mrówek nie mszyc.
To niech do mnie na obiadek
przyjdzie piękny mrówkojadek.

Krycha&Co(ty)

44. Data: 2003-05-28 11:53:04

Od: t...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> lubią
>
> To samo co dziewczyny - słodycze! (Wyjaśnienie dla niedomyślnych - nektar).

> [...]
Dzięki ale odpada.
Znajdź coś do czego nie przylecą osy. U mnie dziecko nie może zjeść drożdżówki
w ogrodzie bo po kilku minutach zlatują się osy i czatują jeszcze z godzinę po
zniknięciu wabika.
Pozdrawiam
Julita

45. Data: 2003-05-28 13:27:33

Temat: Odp: do wszystkich, RE: srające psy
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anastazy <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bb1uic$24r$...@n...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> wiadomości
> > > > >

> Dowiesz się na miejscu,a rodzina z gazet:)

No tak buciki z betonu i do Wisły :-( Czy jakoś humanitarniej. Śmiechu was
podpuścił?
--
Pozdrawiam,wystraszona Kaśka

46. Data: 2003-05-28 14:07:16

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> --
> Pozdrawiam,wystraszona Kaśka
>

> Tak bywało w XIX wieku,obecnie mafia dziękuje inaczej:)

Pozdrawia Don Luciano

47. Data: 2003-05-28 14:23:02

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" napisał w wiadomości> >

> Pewnie, że nie ma, wszyscy mamy krety w ogrodach.

Kasiu! Nie do końca. Ja już tylko zupy z kreta nie umiem zrobić ;-))
Reszta to encyklopedia i praktyka. Ale rozumiesz, "rok kreta"....
Pozdr. Jurek

48. Data: 2003-05-28 14:51:32

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bb2frt$fb9$...@n...news.tpi.pl...

Oświeć mnie, to się przygotuję, jakowyś cyjanek w plombie może..
--
Pozdrawiam, Kaśka

49. Data: 2003-05-28 17:59:33

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Wierzchnicki <j...@p...onet.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:bb2gp0$kak$...@n...news.tpi.pl...

> Kasiu! Nie do końca. Ja już tylko zupy z kreta nie umiem zrobić ;-))
> Reszta to encyklopedia i praktyka. Ale rozumiesz, "rok kreta"....
> Pozdr. Jurek

A jak coś ryje korytarze i nie robi kopców to kret, czy co innego? A
pochwalić się mogę tym, że kretowisk na trawniku nie mam, chyba od częstego
koszenia głośną spalinówą pouciekały :-)
--
Pozdrawiam, Kaśka

50. Data: 2003-05-28 18:01:33

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napisał:bb2frt$fb9$...@n...news.tpi.pl...

> Oświeć mnie, to się przygotuję, jakowyś cyjanek w plombie może..

Co to byłaby za mafia,gdyby zdradzała swoje sekrety.
Nawet ta winoroślowa nie mówi na grupie wszystkiego
co dotyczy królowej roślin:)

Pozdrawia Don Luciano

Można już oglądać! (stronkę oczywiście)
Można już oglądać! (stronkę oczywiście)
panorama swędowska - czyli grupa dobrze opisana
czy "garden" perle kielkuje?
Papilion