środki przeczyszczajace silne bez recepty

1. Data: 2006-07-29 17:30:42

Temat: środki przeczyszczajace silne bez recepty
Od: "piotrek" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Podajcie mi jakies silne srodki przeczyszczajace lepsze niz ziolowe
ALAX.Najlepiej chemiczne.Zazywalem alax ale chyba jest za slaby.Chcialbym
sie oczyscic z resztek pokarmu ktore mam w organizmie.
poradzcie bardzo prosze

2. Data: 2006-07-29 18:02:24

Temat: Re: środki przeczyszczajace silne bez recepty
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotrek" <p...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
> ALAX.Najlepiej chemiczne.Zazywalem alax ale chyba jest za slaby.Chcialbym
> sie oczyscic z resztek pokarmu ktore mam w organizmie.

Program oprózniania jelit:

http://www.tetraplegik.com/index.php?subaction=showf
ull&id=1116021295&archive=&start_from=&ucat=11

3. Data: 2006-07-29 18:06:05

Od: "piotrek" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

przeczytalem to
ale ja chcialem leki silne przeczyszczajace bez recepty
podajcie mi te leki

4. Data: 2006-07-29 18:53:00

Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przeczytalem to
> ale ja chcialem leki silne przeczyszczajace bez recepty
> podajcie mi te leki

Jeżeli piszesz do mnie w odpowiedzi na stronę, którą Ci podałem:
vide infra:
http://www.tetraplegik.com/index.php?subaction=showf
ull&id=1116021295&archive=&start_from=&ucat=11

Odnoszę wrazenie , ze niedokladnie Pan, Pani przeczytała. Tam są podane
środki ziołowe, które mozna kupic w sklepie, jak sliwki suszone, oraz
leki na recepte.
Bądź łaskaw i przeczytaj uważnie

J.

5. Data: 2006-07-29 20:09:51

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Jul 2006 19:30:42 +0200, piotrek napisał(a):

> Podajcie mi jakies silne srodki przeczyszczajace lepsze niz ziolowe

Rectanal

--
best regards,
scream (at)w.pl

6. Data: 2006-07-31 10:33:19

Od: "piotrek" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

mam xenna extra co o nim myslicie jest dobry,lepszy jest niz alax?

7. Data: 2006-07-31 14:19:57

Od: "Mirabilis " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

piotrek <p...@h...com> napisał(a):

> [...]
> ALAX.Najlepiej chemiczne.Zazywalem alax ale chyba jest za slaby.Chcialbym
> sie oczyscic z resztek pokarmu ktore mam w organizmie.

Witam

Piszesz ze potrzebujesz silnych srodkow przeczyszczajacych, wnioskuje wiec ze
twoj problem ma juz dluzsza historie. I tu jest moje pytanie: Czy poradziles
sie lekarza? Czy byla jakakolwiek diagnostyka tego problemu?

Bo zaparcie to nie tylko "choroba" sama w sobie ale czesty objaw innego
procesu chorobowego. Wazne by do zdiagnozowac i skutecznie leczyc.

Pozdrawiam
Mirabilis

8. Data: 2006-07-31 20:14:59

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

piotrek napisał(a):
> mam xenna extra co o nim myslicie jest dobry,lepszy jest niz alax?

Nie używamy.

--
Kaja

Pasozyty - tasiemiec