stan ciagłego napiecia

1. Data: 2008-01-26 18:24:17

Temat: stan ciagłego napiecia
Od: "XYZ" <X...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Facet 46 L -mam problemy ze snem oraz w skali mikro przypadkowe, mimowalene
drgania roznych miesni (np. lydki, uda, itd.) Nie potrafie sie skupić,
odprezyc i odczuwam przygnebienie. Wiem, ze praca, stres mnie wykancza, poza
tym problemy w rodzinie... Sam juz nie panuje nad tym, wiec poradzcie co
robic? Czy neurolog tu wystarczy, a moze jakies konkretne rady. Pozdrawiam
serdecznie wszystkich

2. Data: 2008-01-26 22:05:47

Temat: Re: stan ciagłego napiecia
Od: Pink <P...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2008-01-26, o godzinie 19:24:17, użytkownik *XYZ* napisał(a) w
wiadomości: <news:fnftsl$o0k$1@news.onet.pl>

> Facet 46 L -mam problemy ze snem oraz w skali mikro przypadkowe, mimowalene
> drgania roznych miesni (np. lydki, uda, itd.)

Na to ostatnie może pomóc magnez.

> Nie potrafie sie skupić, odprezyc i odczuwam przygnebienie. Wiem, ze
> praca, stres mnie wykancza, poza tym problemy w rodzinie... Sam juz nie
> panuje nad tym, wiec poradzcie co robic?

Idź do lekarza.

> Czy neurolog tu wystarczy, a moze jakies konkretne rady.

Zacznij od ginekologa...

Pink

3. Data: 2008-01-26 23:07:51

Od: "Kasia Livia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pink" <P...@W...op.pl> napisał w wiadomości

> Zacznij od ginekologa...

A Ty może od okulisty....?

Livia

4. Data: 2008-01-26 23:28:51

Od: Pink <P...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2008-01-27, o godzinie 0:07:51, użytkownik *Kasia Livia* napisał(a) w
wiadomości: <news:fngeg7$ado$1@news.onet.pl>

> Użytkownik "Pink" <P...@W...op.pl> napisał w wiadomości

> A Ty może od okulisty....?

Celowo napisałem o ginekologu, no bo skoro ktoś z problemami psychicznymi
chce się leczyć u neurologa, to równie dobrze może go leczyć np. ginekolog.

Pink

5. Data: 2008-01-27 00:52:49

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XYZ wrote:

> [...]
> wykancza, poza tym problemy w rodzinie... Sam juz nie panuje nad tym, wiec
> poradzcie co robic? Czy neurolog tu wystarczy, a moze jakies konkretne

Wszystko jak ulał pasuje do wypłukania magnezu z organizmu - piciem kawy czy
też długotrwałym stresem. A pewnie jednym i drugim.

Zacznij może od dawki uderzeniowej co najmniej 6 tabletek / dzień magnezu z
B6 przez tydzień, potem zejdź do 2-4. Jak nie będzie po 2 tygodniach bardzo
dużej poprawy - możesz pomyśleć o lekarzu. Oczywiście żadnej kawy, napoi
gazowanych do czasu zakończenia terapii. Stawiam że po 2 tygodniach śladu
nie będzie po w/w kłopotach.

Osłonowo możesz brać wapń, powiedzmy 2 tabletki musujące / dzień (nie
równoczasowo z magnezem), do tego pić sok pomidorowy, powiedzmy pół litra /
dziennie. Zabezpieczy to przed wypłukaniem niektórych pierwiastków
nadmiarem magnezu w osoczu.

Przedawkowanie zaczyna się od 10+ tabletek / dziennie.

--
www.vegie.pl

6. Data: 2008-01-27 14:04:18

Od: "Cancer" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XYZ"
> [...]
> wykancza, poza tym problemy w rodzinie... Sam juz nie panuje nad tym, wiec
> poradzcie co robic? Czy neurolog tu wystarczy, a moze jakies konkretne

Na początek udaj sie do lekarza pierwszego kontaktu.
Poproś o podstawowe badania.
Najważniejsze to nie staraj sie uzyskać tutaj na grupie odpowiedzi na twoje
problemy.
Grasuje tutaj szarlatan podający sie za lekarza.
Wszystkie problemy wedle niego rozwiąże magnez i witaminy.

Pozdrawiam
Cancer
(znak zodiaku)

7. Data: 2008-01-27 15:19:23

Od: "XYZ" <X...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cancer" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> twoje problemy.
> Grasuje tutaj szarlatan podający sie za lekarza.
> Wszystkie problemy wedle niego rozwiąże magnez i witaminy.

Dzieki wszsytkim, ale problem w tym, ze nie potrafie dokladnie sprecyzowac
tego co sie ze mną dzieje, a przeciez wiecie, ze lekarzom trzeba powiedziec
co dolega. Nie chce byc faszerowany czyms na nie wiadomo co! Badania ogolne
i bardziej szczegolowe juz robilem -nic z nich nie wynika! Pozdrawiam
wszystkicj, życzliwych i mniej zyczliwych :)

8. Data: 2008-01-27 16:25:31

Od: SM <b...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Facet 46 L -mam problemy ze snem

Jeśli można spytać, na czym polegają Twoje problemy ze snem:
masz problem z zaśnięciem, budzisz się w nocy i nie możesz do rana
zasnąć, budzisz się wcześnie rano, pobudzony i nie możesz zasnąć chociaż
czujesz że jesteś nie wyspany?

Pozdrawiam,
SM

9. Data: 2008-01-27 16:58:29

Od: "XYZ" <X...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> masz problem z zaśnięciem, budzisz się w nocy i nie możesz do rana
> zasnąć, budzisz się wcześnie rano, pobudzony i nie możesz zasnąć chociaż

Dzieki za zainteresowanie, bingo!
Zasypianie: jak pojde wczesniej (przed 23:00) to tylko wtedy mam problem z
zasnieciem.
Budzenie:
1).dzien roboczy- wstaje o 6:00 obudzony przez budzik i zmeczony, nie do
zycia, wiec czasem wstawanie trwa 30 min.
2).dzien wolny - chcialoby sie pospac np do 9:00 :), ale budze sie np. przed
7:00 i pomimo braku wypoczęcia, nie mogę zasnąć...
No i to notoryczne, chwilowe, skaczące mrowienie roznych mieśni (łydki, udo,
ramię...)

10. Data: 2008-01-27 17:13:31

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XYZ wrote:

> [...]
> Badania ogolne i bardziej szczegolowe juz robilem -nic z nich nie wynika!
> Pozdrawiam wszystkicj, życzliwych i mniej zyczliwych :)

wpisz po prostu w google "objawy niedoboru magnezu", potem "przyczyny
niedoboru magnezu", przeczytaj 10 pierwszych stronek które wyskoczą żeby
nie mieć ryzyka trafienia na stronę oszołoma, POMYŚL.

a na cancera nie zwracaj uwagi, to taki miejscowy przygłup, co jakiś czas
daje pseudorady które ludziom mogą zrobić krzywdę.

--
www.vegie.pl

prosze o opinie mri
technika wstrzykiwania fraxiparine
Jak wzmocnić nos
Plody nie czuja bolu podczas aborcji [crosspost]
Czy Bog kieruje ewolucja?-nowy dylemat ewolucjonistow ateistow.