staz dla technika farmacji

1. Data: 2003-03-09 17:14:37

Temat: staz dla technika farmacji
Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

hejka wszytskim!czy ktos moze zna apteke ktora poszukuje stazysty technika
farmacji???jesli znacie taka apteke pomozcie.wlasniemkoncze studium medyczne i
nie ma wogole apteki ktora chcialaby na staz technika.jesli znacie moze byc
nawet poza wroclawiem tylko w rozsadej odleglosci.naprawde chodzilam po calym
wroclwiu i nigdzie nie chca.sytuacja technikow jest obecnie naprawde brdzo
zla.pozdrawiam i caluje.poradzcie czy mam isc na faramcje 5-letnia.skoro i tak
nie ma pracy nawet dla magistrow.marta

2. Data: 2003-03-09 17:31:19

Temat: Re: staz dla technika farmacji
Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

>Ja właśnie kończe 5-letnie studia i też nie mogę znaleźć stażu.Jestem
zdruzgotana tym, że tyle mnie to kosztowało stresu a teraz nigdzie mnie nie
chcą na staż.Więc nie wiem czy warto na studia sie wybierać?Z drugiej strony w
Unii nie ma miejsca dla techników, więc zacznij może coś innego
studiować.Pytałaś w aptekach 21 tam podobno są chętni, tylko trzeba podpisać
umowę na 2 lata(w przypadku magistrów).Pozdrawiam.Agnieszka

3. Data: 2003-03-09 17:42:19

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> studiować.Pytałaś w aptekach 21 tam podobno są chętni, tylko trzeba
podpisać
> umowę na 2 lata(w przypadku magistrów).

O ile się nie mylę, to Apteki 21 zatrudniają wyłącznie magistrów.

Moja rada dla Wiki: szukaj stażu nadal i znajdź sobie studia, ale raczej
inne niż farmacja. Technicy mają tę "zaletę" że można im zapłacić mniejsze
pieniądze niż magistrowi; są apteki (całkiem spore) w których pracuje
max.1-2 magistrów a reszta to technicy...

Apteki 21
Poszukuje tlenu
energia do zycia
energia do zycia