stevia sadzonki do kupienia, jak ktoś potrzebuje...:-)

1. Data: 2011-06-06 07:35:52

Temat: stevia sadzonki do kupienia, jak ktoś potrzebuje...:-)
Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
wczoraj spacerując po dziale warzywnym hipermarketu Auchan, pomiędzy
doniczkami z ziołami wypatrzyłem stevię...:-) sadzonki, a właściwie
już spore krzaczki 40 cm w cenie 4,90... więc jak ktoś szuka, to tam
znajdzie...:-)
BTW jak Auchan poradził sobie z przepisami, bo w Polsce stevią, jako
środkiem sporzywczym, obrót jest zakazany, a na doniczce jak wół:
"stevia - zdrowy cukier", choć znając życie nijak i nikt się tym nie
przejmuje...:-)

pozdrawiam
s_13

2. Data: 2011-06-16 15:24:51

Od: Ania Rosinska <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jun 6, 3:35 am, s_13 <s...@i...pl> wrote:
> [...]
> środkiem sporzywczym, obrót jest zakazany, a na doniczce jak wół:
> "stevia - zdrowy cukier", choć znając życie nijak i nikt się tym nie

Witam,
a z jakiego jesteś miasta?
w Katowicach nie widziałam tej roślinki a chętnie bym ją zakupiła,

3. Data: 2011-06-16 15:59:19

Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Cze, 17:24, Ania Rosinska <a...@g...com> wrote:

> Witam,
> a z jakiego jesteś miasta?
> w Katowicach nie widziałam tej roślinki a chętnie bym ją zakupiła,
> Pozdrawiam

Białystok... ale fakt nie wszędzie jest, mamy dwa Auchany i tylko w
jednym było...

pozdrawiam
s_13

ciekawe spostrzeżenie dotyczące pszczół