stopery

1. Data: 2001-12-07 16:01:16

Temat: stopery
Od: Wilhelmina <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie. Moze zabrzmi ono niepowaznie, ale zadaje je na serio.

Czy ciagle chodzenie w stoperach w uszach jest szkodliwe?
Przez to np. ze tworzy sie jakies inne cisnienie w mozgu (zupelnie sie
na tym nie znam).

Nie moge zasnac w halasie domowym (rozmowy, radio, telewizor), wiec
zakladam stopery.
Ale ostatnio w pracy tez jest dosc glosno (8 komputerow w moim pokoju +
muzyka i rozmowy) - zwariowac mozna. Tylko nie wiem, czy izolowanie sie
za pomoca zatyczek w uszach nie przyniesie wiecej szkody mojemu
organizmowi, niz pozytku moim nerwom.

Moze mozeci mi pomoc w tej glupiej sprawie?

Willa

--
http://olga.fm.interia.pl
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gadu-Gadu: 1262644

2. Data: 2001-12-07 16:01:38

Temat: Re: stopery
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wilhelmina wrote:

> [...]
> za pomoca zatyczek w uszach nie przyniesie wiecej szkody mojemu
> organizmowi, niz pozytku moim nerwom.
>
> Moze mozeci mi pomoc w tej glupiej sprawie?

sprawa wcale nie jest glupia
idac spac powinnas nie slyszec zadnych chalasow.
Wylaczyc radio, telewizor, innych poprosic zeby przestali rozmawiac (
chyba ze to akademik ;)

A w pracy komputery tez powinny pracowac bezszelestnie/
Znajomy z Sanepidu robi pomiary chalasu w miejscu pracy. Moze powinnas
sie o takie upomniec.

Zatyczki uzalezniaja, poniewaz przyzwyczajaja cie do zwiekszonej
wrazliwosci na standardowe chalasy srodowiska
Moj wujek jezdzil zawodowo samochodami ciezarowymi i zawsze wkladal wate
do ucha .
Wata lagodzi chalas i dodatkowo chronila uszy przed dolegliwosciami
zdrowotnymi.
Oczywiscie wkladal ja luzno, niewiele.

Ale to i tak polsrodki. Zrob tak aby w domu panowala cisza nocna.
Sen wazniejszy od telewizora, radia czy rozmow.

Jacek

3. Data: 2001-12-07 16:06:13

Od: "Konrado_W" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wilhelmina" <o...@p...fm> wrote in message
> [...]
> za pomoca zatyczek w uszach nie przyniesie wiecej szkody mojemu
> organizmowi, niz pozytku moim nerwom.
> Moze mozeci mi pomoc w tej glupiej sprawie?

Sprawa nie jest glupia! Moim zdaniem to powinnas pamietac o higienie i
wystarczy. Zadnego nadcisnienia w mozgu sie nie wywola! Najwazniejsze, zeby
albo regularnie czyscic te stopery i uszy, albo czesto zmieniac.

Konrado_W

4. Data: 2001-12-07 16:14:01

Od: "ja" <ja@tu_i_tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja kiedys probowalem spac z zatyczkami <dziadek przerazliwie chrapal> ale
czulem wielki dykomfort. przy zatkanych stoperami uszach i przy zatkanym od
kataru nosie myslalem ze zwariuje. czulem sie tak jakby mi glowa miala
eksplodowac. ja juz ich wiecej do uszu nie wloze. pozdrawiam, ja.

5. Data: 2001-12-07 16:32:55

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrado_W wrote:

> [...]
> wystarczy. Zadnego nadcisnienia w mozgu sie nie wywola! Najwazniejsze, zeby
> albo regularnie czyscic te stopery i uszy, albo czesto zmieniac.

Nic nie rozumiesz.
Ja stopery uzalezniaja.
Bo gdy je wyjmie, to drazni ja kazdy chalas.
Brnac w to dalej, bedzie musiala cale zycie je nosic.
Jako kierowca moze spowodowac wypadek, a jako pieszy moze zostac
potracona , gdy nie uslyszy samochodu.
Troche waty w uszach pozwala na zmniejszenie chalasu, ale nadal
slyszenie.

6. Data: 2001-12-07 17:56:14

Od: Raf256 <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz <d...@p...onet.pl> wrote in

> Nic nie rozumiesz.

za to nasz ekspert rozumie wszystko jak widzę

--
Raf256 ####################################################
##########

7. Data: 2001-12-07 19:15:21

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak chcesz znow spamowac to idz na pl.test.
Nie dosc ze mieszasz to jeszcze glupio sie odzywasz.

Tekst byl nastepujacy:
> [...]
potracona , gdy nie uslyszy samochodu.
Troche waty w uszach pozwala na zmniejszenie chalasu, ale nadal

************

Ona czuje ze sie uzaleznia i wkrotce nie bedzie miala powrotu do zycia
bez stoperow.
A w wielu sytuacjach trzeba sie wykazywac 100% sluchem :
kierowanie samochodem, w pracy, w domu, rozmowa

Ja te zwyczajne sytuacje beda doprowadzac do stresu, gdyz prog
wrazliwosci organu zostaje coraz bardziej podniesiony.

Dlatego zaproponowalem wate do uszu, ktora na szczescie nie wyglusza
calkowicie.

I spamerze nie odpowiadal wiecej.

EOF
Plonk

Raf256 wrote:

> Dariusz <d...@p...onet.pl> wrote in

> za to nasz ekspert rozumie wszystko jak widzę

Tekst byl nastepujacy

8. Data: 2001-12-07 22:01:08

Od: Raf256 <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz <d...@p...onet.pl> wrote in

> Jak chcesz znow spamowac to idz na pl.test.

btw - jeżeli ktoś się dziwi że jego odpowiedzi na posty dariusza aka
experta lądują na pl.test - jest to głupkowata zagrywka naszego trolla
polegajaca na celowym błędnym ustawieniu nałówka wiadomości co powoduje w/w
efekt

> Nic nie rozumiesz.

jasne, tylko ty mistrzu i panie coś rozumiesz ;)

> I spamerze nie odpowiadal wiecej.

a co mi zrobisz ;) ? może mnie podasz do prokuratury jak Biuro lub powiesz
o mnie kolegom senatorom w USA ;)

> EOF

pisze się EOT

> Plonk

to już 3-ci - czemu ciągle widzisz moje posty ;P ?

odpowiada się POD postami, ale jak widać niektórzy są niereformowalni

--
Raf256 ####################################################
##########

9. Data: 2001-12-07 22:14:25

Temat: Spamer Warning: Raf256 Re: stopery
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam prosbe o usuniecie tego spamera Raf256 z grupy medycyna.
Blaka sie po internecie i ciagle zaczepia i zasmieca grupy.
Jest abuse i niech ktos zlozy na niego skarge.
A jak nie chcecie, to niech mu ktos udzieli pomocy, bo widac ze ma
problemy z osobowoscia.

plonk
EOF

10. Data: 2001-12-10 07:49:35

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Raf256 <r...@g...pl> wrote in
0:

> pisze się EOT
Mylisz się, Rafie, to Expierd się wreszcie zdradził. To jest bot, chciał
wysłać eof, ale ma błąd w translacji znaków, i wysłał rozpisane ;-)

Krzysiek, FEBP
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

Język geograficzny
co wy na to ?
Zmniejszenie popedu - co?
QUE: Na co jest Dalacin T
macica dwurozna - poszukuje informacji...