strudel - czemu nie wychodzi?

1. Data: 2002-02-26 12:38:59

Temat: strudel - czemu nie wychodzi?
Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam nadzieję, ze ktos bedzie mogl mi pomoc.
Robilam strudel, ale nie wyszedl - ciasto w srodku bylo jakby ugotowane. To
na brzegach upieklo sie ladnie, a to w srodku ugotowalo w soku z jablek. Co
zrobic zeby upieklo sie w calosci?

Pozdrawiam,
Joanna

wszystko o papugach nimfach - http://nimfy.emernet.pl
http://papugi.emernet.pl - Papuzi Portal

1. Data: 2002-02-26 12:43:11

Temat: Re: strudel - czemu nie wychodzi?
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna <y...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a5fvjf$ptt$...@i...cyf-kr.edu.pl...
> [...]
> Robilam strudel, ale nie wyszedl - ciasto w srodku bylo jakby ugotowane.
> na brzegach upieklo sie ladnie, a to w srodku ugotowalo w soku z jablek.

Ja bym Ci proponowała takie rozwiązanie:
zrób kilka mniejszych strudli, które będą miały ciasto tylko z wierzchu, a w
środku jabłuszka z rodzynkami i cynamonem. Nie zawijaj jak roladę czy
makowiec, tylko nałóż wzdłuż na taki dłuugi prostokąt ciasta nadzienie i
sklej dokładnie. Powinno się udać. Strudle to wyższa szkoła jazdy, takie z
prawdziwego zdarzenia.
Ekspertów od strudli prosimy o wypowiedzenie się, ja się w tej chwili
zamykam :-)

Wkn

Bigos-profanacja
Co to jest lista Cafe?
problemy z polskimi literkami
Pytanie od Mechci w sprawie robota
Jola L-L jestes wielka bylo: suchy kurczak