stylista

1. Data: 2002-12-16 15:16:31

Temat: stylista
Od: "Kasia" <r...@w...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
Witam wszystkich, jestm tutaj pierwszy raz. Chcialabym aby ktos mi poradzil
gdzie w Warszwie znajde dobrego fryzjera, który pomoze mi w doborze fryzury.
Ci ktorych do tej pory odwiedzilam nie wykazywali zbytniej inicjatywy.
Mowiac krotko szukam fryzjera-stylisty.

Dziekuje z gory za pomoc .
Pozdrawiam,
Kasia.