suche włosy - pomocy !

1. Data: 2009-03-06 10:22:39

Temat: suche włosy - pomocy !
Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

No własnie, 2 razy w tygodniu basen, suszenie suszarkami i szlag trafił
ładne włosy. Demonizuję trochę ale warunkiem posiadania przez księżniczkę
długich włosów było brak narzekania na rozczesywanie. Ostatnio nie udaje nam
się tak łatwo. Myslałam że zmiana szamponu coś zmieni ( z Johnson rumiankowy
na ten ułatwiający rozczesywanie ) - nic.
Regularnie ma podcinane włosy, rok temu dość drastycznie zostały obcięte (
znaczy dla mnie to zaledwie 15 cm ale dla mojego dziecięcia prawie tragedia
;) ). Włosy myje raz w tygodniu, żeby nie było - sama jej myję te kłaki. Na
basenie nie ma szans żeby umyła włosy - warunki na to nie pozwalają.
Doraźnie używa Gliss Kur do rozczesywania włosów, no i to pomaga ale tylko
do następnego czesania. Ciężko jest, naprawdę. Już na noc zaplatam je w
luźny warkocz żeby mniej się plątały, też nic nie daje.
Włosów raczej rozpuszczonych nie nosi.
Kobitki, znacie jakieś SKUTECZNE ( bo inne też znam ;) ) odżywki do włosów ?
Może jakieś maseczki ?
A wogóle to może szampon jej zmienić ? No własnie - czy może ona już używać
szamponu dla dorosłych* ? Jeśli tak, to jaki polecacie ?

Ogólnie chciałabym żeby do wakacji trochę jej te włosy odżyły bo me osobiste
dziecię, mamin cycek szykuje się na obóz pływacki na 10 dni - i wolałabym
przed obozem nie golić jej głowy na łyso :)

AAAAA obcięcie włosów nie wchodzi w rachubę. Osoba która by do tego
przekonała moje dziecko będzie czczona i wielbiona przezemła do końca życia
( dorzucę jeszcze wysprzątanie samochodu i umycie okien ) o !

* może jestem troche przewrażliwiona na punkcie szamponów ale wiem sama po
sobie że moje włosy/głowa toleruje tylko jeden szampon i każda zmiana
skutkowała albo przetłuszczaniem się kłaków albo łupieżem albo innymi
rewelacjami. Chciałabym oszczędzić tego dziecku.

--
Kasia + Weronika (8-latka - I klasa)
gg 181718

2. Data: 2009-03-06 13:31:20

Temat: Re: suche włosy - pomocy !
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wogóle to może szampon jej zmienić ? No własnie - czy może ona już używać
> szamponu dla dorosłych* ? Jeśli tak, to jaki polecacie ?

mam ten sam problem z rozczesywaniem ,masakra, tez basen 3 razy w
tygodniu ,szok a na dodatek malpa nie chce ich wiazac w ciagu dnia:-/

Juz 3 rok -w maju skonczy lat9-uzywa doroslego szamponu Pantene pro v
szampon z odzywka do wlosow normalnych ,potem odzywka Gliss Kur i
znacznie polepszyla sie jakos rozczesywania.
od czasu do czasu nakladma jej odzywke Matrix, Sleek.look, Smoothing
Conditioner

dzieciece szampony sa beznadziejne i chyba dla łysych;-)
p.

3. Data: 2009-03-06 14:19:40

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> życia
> ( dorzucę jeszcze wysprzątanie samochodu i umycie okien ) o !

Kuszace! Mam tak brudne auto, ze rozwazam sprzedaz. ;-))
W czasach, gdy bylam piekna, mloda i dlugowlosa robilam sobie jakies kuracje
z zoltek i piwa. Nie pomne jednak, "jak to lecialo".
Iwona

4. Data: 2009-03-06 14:44:29

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał

[...]
No dobra, w sieci znalazłam coś co się nazywa Seboradin. Ktoś używał ?
Stosował ? Zadowolony ? Niezadowolony ? :)
W sumie opinie są dość przychylne, cena też całkiem miła.
A co sądzicie o Oilatum ? Inwestować w sam szampon czy raczej w jakąś
odżywkę ?

5. Data: 2009-03-06 14:58:05

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 6 Mar 2009 11:22:39 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <n...@u...to.interia.pl> i powiedziała:

> Demonizuję trochę ale warunkiem posiadania przez księżniczkę
> długich włosów było brak narzekania na rozczesywanie. Ostatnio nie udaje nam
> się tak łatwo.
[..]
> AAAAA obcięcie włosów nie wchodzi w rachubę.

To Ty chcesz, żeby córka miała te długie włosy za wszelką cenę, nawet
jeśli narzeka na rozczesywanie bądź chodzi z kołtunem? Długie włosy
miałam od momentu, kiedy sama zaczęłam je myć i czesać, z pespektywy
lat[1] uważam, że to było fair.

Odżywki pomagają do pewnego momentu, potem nie ma cudów. Włosy się
naturalnie niszczą i żadna chemia ich nie odbuduje.

Zuzanka

[1] Obcinanie "na garnek" przez pierwsze x lat życia uważam dalej za nie
fair. Ale teraz fryzjerów mnóstwo, niekoniecznie trzeba mieć na głowie
piasta-kołodzieja.

*:.
We Are a Non Prophet Organization

6. Data: 2009-03-06 15:08:23

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa pisze:

> [...]
> No dobra, w sieci znalazłam coś co się nazywa Seboradin. Ktoś używał ?
> Stosował ? Zadowolony ? Niezadowolony ? :)

Mój współspacz z akademika stosował Seboradin niger na łysienie. Łysiny
co prawda nie zwalczył, ale za to smród od tego bił taki, że do naszego
pokoju ani muchy ani inne robactwo nie wlatywało.
Adam

7. Data: 2009-03-06 15:28:26

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał
| To Ty chcesz, żeby córka miała te długie włosy za wszelką cenę, nawet
| jeśli narzeka na rozczesywanie bądź chodzi z kołtunem?

Ja to chciałabym je obciąć - szybko i bezboleśnie na co od ładnych kilku lat
wyraża zdecydowany sprzeciw moja latorośl.
Owszem mogłabym zaciągnąć ją siłą do fryzjera albo postawić na swoim i
obciąć jej te kłaki ale jakoś tak nie mam serca, bo wiem że bądź co bądź
będzie to dla niej tragedia.

Długie włosy
| miałam od momentu, kiedy sama zaczęłam je myć i czesać, z pespektywy
| lat[1] uważam, że to było fair.

znaczy co ? samodzielne mycie czy czesanie ?
Weronice sama myję ponieważ obawiam się że może niedostatecznie je opłukać
albo po prostu nie umyje ich za dokładnie. Zwłaszcza że ma je długie.
Rozczesuje się sama i kitka sobie sama zawiąże. Niemniej jednak do szkoły ja
ją czeszę bo zazwyczaj jest to warkocz.

| Odżywki pomagają do pewnego momentu, potem nie ma cudów. Włosy się
| naturalnie niszczą i żadna chemia ich nie odbuduje.

nie powiedziałaś mi niczego czego nie wiedziałam wcześniej :)
Niemniej jednak może można coś zmienić żeby włosy były bardziej nawilżone.

| Zuzanka
|
| [1] Obcinanie "na garnek" przez pierwsze x lat życia uważam dalej za nie
| fair. Ale teraz fryzjerów mnóstwo, niekoniecznie trzeba mieć na głowie
| piasta-kołodzieja.

Moim ideałem jest powrót do :
http://www.weronika.ckj.edu.pl/2003/imgp0044.html
lub
http://www.weronika.ckj.edu.pl/2003/weronika_radosna
.html
niestety dziecko chce długie i koniec.
Jak pisałam, wcześniej nie było żadnych problemów ani z rozczesywaniem ani z
czesaniem. Ostatnie pół roku to dopiero problem. Dlatego zmieniłam jej
szampon bo myślałam że to coś da. Obcięcie a właściwie skrócenie to
ostatecznośc.

8. Data: 2009-03-06 15:34:38

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czesaniem. Ostatnie pół roku to dopiero problem. Dlatego zmieniłam jej
> szampon bo myślałam że to coś da. Obcięcie a właściwie skrócenie to

To ja Ci po cichu powiem, że my używamy szamponu i odżywki *tej firmy na A*
znanej z proszku do prania ;-) i bardzo sobie chwalimy.

Agnieszka

9. Data: 2009-03-06 19:48:04

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Mar 2009 11:22:39 +0100, złośliwa napisał(a):

> AAAAA obcięcie włosów nie wchodzi w rachubę. Osoba która by do tego
> przekonała moje dziecko będzie czczona i wielbiona przezemła do końca życia
> ( dorzucę jeszcze wysprzątanie samochodu i umycie okien ) o !

A jakieś wypożyczenie bierzesz pod uwagę, chętnie przyjmę pod swój dach
długowłosą dziewczynkę. Bo tak to mogę się wyżyć tylko po basenie, a
dziewczynki przy okazji też zadowolone, bo koncert życzeń się odbywa "a
zrobi mi pani......., a ja mam dzisiaj dużo gumek żeby wystarczyło" ;)
--
waruga

10. Data: 2009-03-06 19:49:56

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Mar 2009 15:44:29 +0100, złośliwa napisał(a):

> No dobra, w sieci znalazłam coś co się nazywa Seboradin. Ktoś używał ?
> Stosował ? Zadowolony ? Niezadowolony ? :)

Z Inter Fragrance?? Całkiem fajne szampony i odżywki, tylko uwaga na
zapach.
--
waruga

Buty
Rodzice dzieci w szkole STO
jaki strój?? [pilne]
[Komunijne] Film, zdjęcia i inne atrakcje
[REKLAMA] "Dziadek do orzechów i Król Myszy" w Jazgarzewie - 19 lutego o 18-tej