suchy kaszel

1. Data: 2005-01-16 09:21:56

Temat: suchy kaszel
Od: "Gosias" <g...@u...snd.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorszy Grupowicze!
Mam wielkie zmartwienie!Moj narzeczony ma bardzo długo juz bo juz ponad 2
lata ciagly suchy kaszel. Kaszle bez powodu a do tego nic mu sie nie odrywa
z gardła. Przewarznie silny jest rno i wieczorem. Ostatnio przy takim ataku
zaczął sie duscić i wypluwać wydzieline!
Szukalam informacji ale pradwe móiac oto wszystko moza mu przypisac. Jak to
facet - nie chce isc do lekazrza, mówi ze to normalne Wczesniej zganiał na
prace w której ciagle mówił (biuro obsługi klienta przy słuchawce), teraz ze
to przeziebienie - ale ten kaszel mnie juz tak denerwuje ze niemoge z nim
czasem wytrzymac!
Bardzo prosze o porade, co to moze byc. Wiem ze 1 krok to do lekarza ale jak
go nie nastasze to nie pojdzie.
Jakie badania wykonyje sie zazwyczaj przy takich objawach suchego kaszlu?
Serdecznie dziekuje za wszelkie informacje
Pozdrawiam
Zmęczona juz sesja - Gosias:)

2. Data: 2005-01-16 21:45:29

Temat: Re: suchy kaszel
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:csdbng$u41$1@news.lublin.pl
Od: Gosias <g...@u...snd.pl>
Było:
> Jakie badania wykonyje sie zazwyczaj przy takich objawach suchego
> kaszlu? Serdecznie dziekuje za wszelkie informacje

Proponuję zacząć od astmy - skurczone od kaszlu pęcherzyki w płucach.

Następnie bardzo delikatnie i ostrożnie wybadać dlaczego się boi złego
doktora, powinnaś robić to całkiem na poważnie i z wielką chęcią dowiedzenia
się prawdy, może ambicja popchnie go do gabinetu.

Może on wie co to jest i zrezygnował z leczenia ?
Jeśli to rak krtani (lub jakiejś części w pobliżu) to po prostu przyzwyczaj
się do tej myśli. U mnie w rodzinie też była świadoma rezygnacja z leczenia
a mimo wszystko życie trwało całkiem długo (kilka lat dłużej niż planowali
lekarze z chemią i operacjami)

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

3. Data: 2005-01-17 18:32:19

Od: Sealet <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosias napisał(a):
> [...]
> Jakie badania wykonyje sie zazwyczaj przy takich objawach suchego kaszlu?
> Serdecznie dziekuje za wszelkie informacje

jesli Ci sie uda namow go na pojscie do lekarza albo chociaz zrobienie
sobie RTG AP + boczne klatki piersiowej.
To może byc gruźlica zwłaszcza jeśli Twoj narzeczony prowadzi życie
pełne stresu...
To nie żart - gruźlica nadal buszuje wśród ludzi....

Sealet

4. Data: 2005-01-22 14:37:05

Od: CosMo <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosias napisał(a):
> [...]
> Jakie badania wykonyje sie zazwyczaj przy takich objawach suchego kaszlu?
> Serdecznie dziekuje za wszelkie informacje

Hi
osobiście miałem takie same objawy, tylko, że od razu poszedłem z tym do
lekarza. Na początku stwierdzili, że to astma - leczyli mnie na to ok. 3
miesięcy. Nie przyniosło poprawy. Już się z tym pogodziłem i nie
chodziłem do lekarzy, ale w XI 2004 powiększył mi sie węzeł chłonny na
szyji i musiałem iśc do onkologa - na początku miał to być rak, po
histopatologii miała to być gruźlica, a od wczoraj ma to być sarkoidoza.
Lepiej zaciągnij go na siłę chociaż na RTG i zanieś je do pnumologa...

powodzenia
Marcin

Dobry wiek na wspolzycie
pogotowie -muszę się wyżalić
Dolegliwości brzucha
Recepta - antykoncepcja - internista - podstawa
nerwowość