sufit z karton-gipsu

1. Data: 2008-02-10 18:21:05

Temat: sufit z karton-gipsu
Od: "Mirek" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

proszę o poradę, chcę zrobić sufit z KG wzdłuż 4,5m pokoju z wypełnieniem z
wełny akustycznej (chodzi mi o wyciszenie góry w mieszkaniu ze względu na
sprzęt RTV oraz ciągłe hałasy sąsiadów z góry) lecz chciałbym aby sufit z KG
miał nie więcej jak 5-6 cm wysokości (już z KG) czyli kolejność "w dół":
sufit + profil z wełną + KG.
większość profili i mocowań jest na sufit 10 i więcej cm podejrzewam, że ze
względu na dostępne oświetlenie. Ja oświetlenie mam na bokach ściany tak
więc oświetlenie jest mi na wykonywanym suficie zupełnie zbędne przez co i
sufit może będzie łatwiejszy do wykonania.
Mam też pytanie czy można zastosować płytę KG cieńszą niż 12 cm?
może ma ktoś pomysł jak go wykonać na powierzchni z 2,5m x 4,5m?
w googlach ciężko znaleźć...

pzdr