[suknia] Jak Wam się podoba?

1. Data: 2004-10-06 08:10:07

Temat: Re: [suknia] Jak Wam się podoba?
Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <J...@o...pl> napisał w wiadomości
>Chętnie pomagam, ale nie cierpię być naciągana i
> wykorzystywana.

A ja nie czuję się wykorzystana ani naciągnięta.

Przecież nikt mi tej sukienki nie wcisnął i nie kazał za nią zapłacić.

Z przyjemnością zobaczyłam jakie wspaniałe rzeczy potrafią robić nasze
grupowiczki i ich rodziny.

A co do wykorzystania i naciągnięcia to raczej autorka postu może coś o tym
powiedzieć więcej, skoro jakaś kapryśna paniusia zamówił sobie taką
sukienkę, a potem się wycofała.

Więcej wyrozumiałości, a mniej podejrzeń, również w trosce o milszą
atmosferę w grupie.

Krystyna

1. Data: 2004-10-06 16:05:03

Od: "lalka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>  Jak jesteś taka porządna, to doczytaj, że nie piszemy drukowanymi
> literami!

Uwazam, ze jestem bardzo porzadna, a DUZE LITERY nie kryly mojego zdziewienia,
ze czepia sie ( mowiac Twoim jezykiem )nowicjuszek o drobne bledy, natomiast
ewidentna reklame przyjmuje sie z otwartymi rekami.

>  Zauważyłam, już że wszędzie znajdzie się ktoś, kto poprostu uwielbia się
> czepiać.

Ja sie nie "czepiam", tylko zwracam grzecznie uwage, a to roznica !
I prosze to wziac pod uwage.
Taki zaczepny ton troszke psuje aure tej grupy, nie uwazasz?

1. Data: 2004-10-06 16:30:27

Od: "lalka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

 W końcu mamy tu sobie pomagać,  to jest główny cel tej grupy.

Istotnie, ale nie w celach zarobkowych!? Z tego, co zdolalam sobie zakodowac...

A to jest w pewnym sensie oferta sprzedazy, poniewaz poszukiwany jest
potencjalny kupiec...

A zatem???

Pozdrawiam Lalka

1. Data: 2004-10-06 17:18:53

Od: "Honorata" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja odebrałam to jako zwykłe pytanie "czy suknia jest ładna?"
I napisałam że piękna i to na priv.
A potem posypała sie lawina , same dobrze wiecie czego.
Nie pamiętam kto napisał kiedyś takie mądre zdanie, że zamiast sie tu
pieklić, wźmy się za swoje ulubione robótki.
Szkoda czasu miłe Panie na bezsensowne gadanie!

Pozdrawiam
H.

Anny swiateczne
[xxx] Schematy złotych gwiazdek