summamed - pytanie

1. Data: 2004-01-12 11:21:49

Temat: summamed - pytanie
Od: "Magda" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
Jak szybko zaczyna dzialac summamed? wlazsnie wzielam 3 tabletke i nie widze
poprawy. ciagle mam temperature, nie mowie tylko chrypie jak kaszle to tak
boli ze straram sie nie oddychac.
lekatrz stwierdzil zapalenie tchawicy i początki zapalenia oskrzeli.
dostalam summamed, eurespal, mucoslvan.
we srode musze isc juz do pracy a tu zadnej poprawy:(

Magda

2. Data: 2004-01-12 14:01:48

Temat: RE summamed - pytanie
Od: "Paweł" <o...@U...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bttvv3$m10$...@n...onet.pl...
> [...]
> dostalam summamed, eurespal, mucoslvan.
> we srode musze isc juz do pracy a tu zadnej poprawy:(

Juz powinien zadzialas, no ale jak widac nie zadziala. Ja tez ostatnio
zazywalem Summamed, ale skonczylo sie na Doturze (rozpoznanie to samo),
tylko juz z zapaleniem oskrzeli. Chyba bedzie konieczna jeszcze jedna wizyta
u lekarza

3. Data: 2004-01-12 15:00:33

Temat: Re: RE summamed - pytanie
Od: "Magda" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <o...@U...poczta.fm> napisał w wiadomości

> [...]
> zazywalem Summamed, ale skonczylo sie na Doturze (rozpoznanie to samo),
> tylko juz z zapaleniem oskrzeli. Chyba bedzie konieczna jeszcze jedna

moj mi od razu profilaktycznie przepisal druga seria summamedu ale dopiero
od soboty.. a mnie ciagle temperatura nie zeszla:(

4. Data: 2004-01-12 19:58:47

Od: "Paweł" <o...@U...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:btucp6$q3l$...@n...onet.pl...

> [...]
>
> moj mi od razu profilaktycznie przepisal druga seria summamedu ale dopiero
> od soboty.. a mnie ciagle temperatura nie zeszla:(

Ja poszedlem do innego lekarza, no i jego zdanie nt, Summamedu nie bylo zbyt
dobre (przede wszystkim drogi) i dletego przepisal mi inny lek.

5. Data: 2004-01-12 20:09:58

Od: "Magda" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja poszedlem do innego lekarza, no i jego zdanie nt, Summamedu nie bylo
zbyt
> dobre (przede wszystkim drogi) i dletego przepisal mi inny lek.

no i tak juz podjelam decyzje ze ide do innego jutro. ech. jak ja nie znosze
chorowac.. wszystko mnie boli

6. Data: 2004-01-12 21:46:35

Temat: Odp: RE summamed - pytanie
Od: "Paweł" <o...@U...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:btuuun$b2d$...@n...onet.pl...

> [...]
> dopiero

> zbyt
> >

> no i tak juz podjelam decyzje ze ide do innego jutro. ech. jak ja nie

taka grypa, proponuje jeszcze oprocz lekow zapisanych przez lekarza, zazywaj
aspiryne, troche sie lepiej po niej poczulem

7. Data: 2004-01-12 21:50:44

Od: "Magda" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> znosze
>
> taka grypa, proponuje jeszcze oprocz lekow zapisanych przez lekarza,
zazywaj
> aspiryne, troche sie lepiej po niej poczulem

z aspiryną musze ostroznie bo moge miec po niej krwotoki z nosa. wiec
zostaje imbuprom badz nurofen.

Mózg i farmaceutyki
dziwne objawy
Naciagniety miesien - prosze o porade