surowka z marchwi i ananasa

1. Data: 2003-09-05 16:49:03

Temat: surowka z marchwi i ananasa
Od: "Ela.7" <E...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

jadlam niedawno na przyjeciu rodzinnym surowke jak w temacie. Marchew
byla starta na tarce i wymieszana z kawalkami ananasa. Czy ktos moze zna
dokladny przepis. Jest pyszna.

Ela

1. Data: 2003-09-08 13:41:39

Temat: Re: surowka z marchwi i ananasa
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ela.7" <E...@g...net> napisal w wiadomosci
> [...]
>
> jadlam niedawno na przyjeciu rodzinnym surowke jak w temacie. Marchew
> byla starta na tarce i wymieszana z kawalkami ananasa. Czy ktos moze zna

witam, to moja ulubiona surowka, ktora podaje do drobiu w panierce oraz
frytek
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis285.html
2 szklanki startej w drobne wiórki marchewki
garsc rodzynek
4-5 krazków ananasa z puszki
1 czubata lyzka majonezu
kilka lyzek soku ananasowego z puszki
2-3 orzechy wloskie
sól, pieprz
Rodzynki namoczyc w goracej wodzie. Kiedy zwieksza swa objetosc, odsaczyc z
wody.
Marchew wymieszac z rodzynkami, pokrojonym ananasem, kawalkami orzechów,
majonezem i sokiem ananasowym. Wszystko przyprawic do smaku sola i pieprzem,
odstawic na pól godziny do lodówki.
Surówka jest smaczna sama albo jako dodatek do dan z drobiu.

pozdrawiam

wkn

PROTEST!
"wytrawne" leniwe...