suszone buraczki

1. Data: 2006-10-31 21:14:40

Temat: suszone buraczki
Od: "aga-ch" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam suszone buraczki na zupe. Zalac zimna woda i gotowac ok. 30
minut.
Dodac lisc laurowy, ziele angielskie, czosnek. Nie solilam.
Zupa jest kleista, esencjonalna, slodkawa, buraczki znakomite i do
jedzenia.
Dla dodania ostrosci dalam odrobine chrzanu i majeranek.
Jako dodatek proponuje biala fasolke. Mozna dac ziemniaki, ale tucza.
Dla mnie rewelacja smakowa i nowe odkrycie.
Wyczytalam w madrych ksiegach, ze warzywa suszone zachowuja wiecej
wartosci odzywczych.
W tym przypadku zachowaly cale swoje walory i znacznie wygodniejsze w
obrobce.

Smacznego i pozdrawiam smakoszy - aga-ch.

2. Data: 2006-10-31 21:21:52

Temat: Re: suszone buraczki
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aga-ch" <j...@c...pl> wrote in message
s.com...

Witam!

Polecam doskonaly koncentrat buraczany z Pektowinu z Jasla, bez
konserwantów:
http://www.pektowin.com.pl/index.php?q=koncentraty_w
arzyw&menu=przetwory

Pozdrawiam!

Jest Pani jedna z niewielu osób na tej grupie, która lubie.
Panslavista

3. Data: 2006-10-31 21:32:03

Od: "aga-ch" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a)

> Polecam doskonaly koncentrat buraczany z Pektowinu z Jasla, bez
> konserwantów:

Wszelkie koncentraty i soki buraczane nie oddaja tego prawdziwego
zapachu i smaku burakow.

> Jest Pani jedna z niewielu osób na tej grupie, która lubie.
> Panslavista
Prosze mnie n ie prowokowac na zwierzenia, choc lubie byc lubiana.

4. Data: 2006-10-31 22:29:39

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aga-ch" <j...@c...pl> wrote in message
s.com...

Panslavista napisał(a)

> Polecam doskonaly koncentrat buraczany z Pektowinu z Jasla, bez
> konserwantów:

Wszelkie koncentraty i soki buraczane nie oddaja tego prawdziwego
zapachu i smaku burakow.

Ten jest płynny, zupełnie bez konserwantów, fantastyczny od ponad 30 lat.

Nie wytrzymam już więcej zwierzeń ani jednej kobiety w swoim życiu...

5. Data: 2006-10-31 22:52:24

Od: "aga-ch" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> Nie wytrzymam już więcej zwierzeń ani jednej kobiety w swoim życiu...

Biorac powyzsze pod uwage, zycze dobrej nocy.

6. Data: 2006-10-31 23:35:42

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszelkie koncentraty i soki buraczane nie oddaja tego prawdziwego
> zapachu i smaku burakow.

jaki reprezentujesz...

Bylo mi Cie zal, myslalem ze mowisz prawde... dla mnie jestes malutkim
siusiaczkiem z jeszcze mniejszym "mUzgiem"

7. Data: 2006-11-01 05:22:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aga-ch" <j...@c...pl> wrote in message
ps.com...

Panslavista napisał(a):

> Nie wytrzymam już więcej zwierzeń ani jednej kobiety w swoim życiu...

Biorac powyzsze pod uwage, zycze dobrej nocy.

Pięknie dziękuję. Ale z ciekawości zapytam co miałoby być tematem tych
zwierzeń? Może na priv.

8. Data: 2006-11-01 05:35:38

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ps" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> jaki reprezentujesz...
>
> Bylo mi Cie zal, myslalem ze mowisz prawde... dla mnie jestes malutkim
> siusiaczkiem z jeszcze mniejszym "mUzgiem"

nie dam się sprowokować, nie dam się sprowokować, nie dam się sprowokować,

9. Data: 2006-11-03 11:48:21

Od: Sabina <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 31 Oct 2006 13:14:40 -0800, aga-ch napisał(a):

> Wyczytalam w madrych ksiegach, ze warzywa suszone zachowuja wiecej
> wartosci odzywczych.

Więcej niż jakie?

--
Sabina

sen karaibów -ciasto
sucharki- do czego wykorzystać?
co wzamian wędlin
co wzamian wędlin
Prosba nt. diety/przepisow po operacji jelita grubego