suszone o?miornice

1. Data: 2015-08-04 22:33:12

Temat: suszone o?miornice
Od: Gil <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Dosta?em paczk? suszonych o?miornic od kuzyna, z wycieczki do Japonii.
Jedn? zjad?em bo jestem nuczony je?? solone suche ryby w rosyjskim
stylu. Ale to by?a raczej m?ka.
Pomy?la?em sobie, ?e zup? z tego ugotuj?. O?miornice po ugotowaniu b?d?
mi?ksze to poszatkuj?. I pewnie jakie? warzywa.
Ma kto? pomys? albo dobr? rad? na tak? zup??

2. Data: 2015-08-05 02:49:41

Temat: Re: suszone o?miornice
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Gil" <g...@g...pl> wrote in message
> Dosta?em paczk? suszonych o?miornic od kuzyna, z wycieczki do Japonii.

Z osmiornicami Ci nie pomoge, ale czytnik to sobie ustaw lepiej, bo na
razie powiedziales mu aby kodowal "iso-8859-15" zamiast "iso-8859-2".

3. Data: 2015-08-05 17:15:09

Od: Chefu <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Gil wrote:

Mozesz pokroic na male krazki, obtoczyc w mace, mleku i pozniej do w
ciescie: woda sodowa/piwo/maka/chlust octu/sol&pieprz ma to miec konsystecje
takiej gestej mazi. Wrzucasz do rozgrzanego oleju (Frytkownica) i smarzysz
pare minut.
Dobra przekaska z dipem np: Czosnowy sos (Majonez Garlic).

Co do zup, musialbys dorzucic jakas rybe (biala), by to smak mialo, warzywka
wykorzystujesz stary dobry model: cebula,marchew, por. Jak wszystko
zmieknie, dolewasz mleka, pozwol by znowu sie zagotowalo i finito.

4. Data: 2015-08-05 23:15:39

Od: Gil <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wszystkim za porady.
Będzie jednak zupa, jak sugerowano z dodatkiem dorsza plus warzywa i
węgierska pasta papryczno-gulaszowa (ta pomarańczowa a nie czerwona).

5. Data: 2015-08-07 07:24:01

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://www.youtube.com/watch?v=Zvr4k8Nace0

6. Data: 2015-08-07 07:25:45

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 5 sierpnia 2015 23:15:39 UTC+2 użytkownik Gil napisał:
> Dzięki wszystkim za porady.
> Będzie jednak zupa, jak sugerowano z dodatkiem dorsza plus warzywa i
> węgierska pasta papryczno-gulaszowa (ta pomarańczowa a nie czerwona).

Pomysł dobry, napisz jak wyszło.

Restauracja / bar dietetyczny w W-wie - są takie?
żółty ser
Zmiękczanie mięsa - czym i jak?
Glon morski smakuje jak boczek :-)
PANSLAVISTO!