suszone pomidory

1. Data: 2001-09-15 11:38:32

Temat: suszone pomidory
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sa w hipermarketach, a szef kuchni Amarone, b dobrej wloskiej restauracji
robi tak:

Spaghetti ze szpinakiem i suszonymi pomidorami
Makaron spaghetti grubość numer 5, suszone pomidory (hipermarket), liscie
szpinaku i ser Grana Padano, oliwa.
Szpinak wrzucic do wrzatku na kilka sekund. Potem od razu do zimnej wody,
mozna dodać lodu, by zachował zielony kolor. Wycisnac z wody, pokroic, ale
nie za cienko. Na oliwe wrzucic szpinak, ostra czerwona papryczke (czuszke),
pol zabka czosnku, pomidory. W miedzyczasie ugotowac spaghetti. Ugotowane
(nie hartować wodą!) Wrzucic na patelnie do szpinaku. Całosc na talerzu
posypac startym serem Grana Padano. Można go zastąpic parmezanem, ale tez
oryginalnym (byle nie tym, co sprzedaja w torebkach w sklepach).

1. Data: 2001-09-16 03:15:06

Temat: Re: suszone pomidory
Od: "Anna Sheridan" <a...@o...com.au> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna T. Nowak <k...@p...wp.pl> wrote in message
> [...]
>
> Spaghetti ze szpinakiem i suszonymi pomidorami
> Makaron spaghetti grubość numer 5, suszone pomidory (hipermarket), liscie

Kasiu, a jakie proporcje szpinaku do pomidorow? tak pol na pol, czy czegos
mniej czy wiecej? Podaj z grubsza na oko - chce sprobowac! Lubie szpinak...

Ania

1. Data: 2001-09-16 12:57:18

Temat: Odp: suszone pomidory
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Sheridan <a...@o...com.au> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:JvTo7.24$p...@o...com.au...
> Kasiu, a jakie proporcje szpinaku do pomidorow? tak pol na pol, czy czegos
> mniej czy wiecej? Podaj z grubsza na oko - chce sprobowac! Lubie
szpinak...

HM....tego nie wiem, kilka lisci chyba, nie za duzo...

1. Data: 2001-09-16 17:50:57

Od: "Kasia L." <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Sa w hipermarketach, a szef kuchni Amarone, b dobrej wloskiej restauracji
> robi tak:
>
> Spaghetti ze szpinakiem i suszonymi pomidorami
(ciach)

Bardzo dobra jest tez wersja z bazylia zamiast szpinaku (bazylii nie trzeba
blanszowac).

Kasia L.

1. Data: 2001-09-17 10:58:17

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> jak smak, ale raczej wiecej szpinaku. super danie. banalne a super. Mozna
> nabyc w restauracyjnych porcjach (duze worki) zamrozone liscie szpinaku
> (pociete, ale o niebo lepsze od miazgi). Tez sa niezle.

czemu w restauracyjnych? Są od 250g w paczce. Ja kupuję mrożony z
dowozem do domu, 2kg, ale w "klockach" po ok. 50g, więc się fajnie daje
porcjonować. Miazgi używam wyłącznie do farbowania ciasta makaronowego.

Waldek

1. Data: 2001-09-17 11:38:37

Od: "Vefour" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak smak, ale raczej wiecej szpinaku. super danie. banalne a super. Mozna
nabyc w restauracyjnych porcjach (duze worki) zamrozone liscie szpinaku
(pociete, ale o niebo lepsze od miazgi). Tez sa niezle.

V.

1. Data: 2001-09-17 11:38:37

Od: "Vefour" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-09-17 12:09:46

Od: "Vefour" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ok, nie widzialem mniejszych niz 2 kg ..... Moz edlatego z enie patrze na
takie ilosci :))))

V.

"Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> wrote in message

> [...]
> dowozem do domu, 2kg, ale w "klockach" po ok. 50g, więc się fajnie daje
> porcjonować. Miazgi używam wyłącznie do farbowania ciasta makaronowego.

Żeberka
Kurki
OT. Cos zre moje posty
Kuchenne strony domowe